Gå til innhold

Gerimax


Hønemoren

Anbefalte innlegg

Har noen prøvd dette produktet?

Trippelprodukt med rosenrot, ginseng og schisandra.

Tenkte prøve å få litt mere energi i vinterhalvåret:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest fru krokodille

Prøvde gerimax og rosenrot i lang tid da jeg gikk nattevakt. Resultetet på kort sikt var mere energi. På lang sikt mistet jeg søvnen og øynene var opp hele tiden. Ble "overgira."

I små mengder kan vel dette være bra :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde gerimax og rosenrot i lang tid da jeg gikk nattevakt. Resultetet på kort sikt var mere energi. På lang sikt mistet jeg søvnen og øynene var opp hele tiden. Ble "overgira."

I små mengder kan vel dette være bra :-)

Ok, små mengder.....1 pr. dag?

Jeg sover dårlig så er kanskje ikke noe for meg da, jeg får prøve meg fram. Takk for innspill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, små mengder.....1 pr. dag?

Jeg sover dårlig så er kanskje ikke noe for meg da, jeg får prøve meg fram. Takk for innspill.

Små mengder som i korte intervaller.

Greit før en eksamen f.eks. Altså for en begrenset periode der man trenger litt ekstra energi, men ikke som generell energiøker en hel sesong.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Små mengder som i korte intervaller.

Greit før en eksamen f.eks. Altså for en begrenset periode der man trenger litt ekstra energi, men ikke som generell energiøker en hel sesong.

Tok den første i går morges. Ganske "gira" resten av dagen og synes litt samme virkning i dag, Ikke tatt i dag, tror det event. får holde med annenhver dag eller kanskje jeg ikke tåler dem i det hele tatt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Les litt om kvinner og ginseng først, det er en del som mener at kvinner ikke bør bruke ginseng fordi det kan gi bl.a. økt hårvekst. Har inntrykk av at det i alle fall ikke skal brukes over lang tid og at det kan gi søvnvansker som også de andre sier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...