Gå til innhold

Heterofil forvirret gutt...


Gjest Superted

Anbefalte innlegg

Gjest Superted

Jeg er en gutt på 21 år som er heterofil og har en flott kjæreste som jeg har vært i sammen med i ett og et halvt år.

I det siste har jeg blitt veldig nysgjerrig på guttesex. Og da mener jeg bare sex - ikke kyssing og kosing og slikt.

Tanken på å kysse og kose med en annen gutt er totalt fremmed for meg, og er noe jeg aldri kunne tenkt meg å gjøre.

Men å bli sugd av en gutt, - det har jeg virkelig lyst til. Kanskje har jeg lyst til å suge tilbake også. Og hvis det fungerer bra, kan jeg kanskje tenke meg å ha sex med en annen gutt også.

Noe i meg sier at dette er noe jeg absolutt IKKE bør gjøre - jeg er jo skikkelig streit, og å finne på noe sånt vil bare være ekkelt. Samtidig er det noe som pirrer meg vanvittig...

Noen som har lignende erfaringer? Synspunkter? Osv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enten er du forferdelig usikker på din legning, eller du kanskje er bifil, uten at du hverken vil eller tør innrømme det?

FØR du hiver deg ut i sexen med en gutt, bør du ta det opp med dama di, da det godt mulig kan hende hun blir veldig skuffet og fortvila. Jeg brøt selv ut av et forhold nå nyss, fordi han, heterofil, som han sa han var, begynte få merkelige bitendenser. jeg har intet imot bifile menn og kvinner, men ønsker ikke ha et forhold til en bifil selv, da dette ikke fungerte spesielt bra. (Nå er jo jeg som kjent svært heldig med å finne meg rare forhold, og alltid bli skuffet og såret... )

Vel, snakk iallefall med jenta di!:) Det er ikke alltid koselig å ta sin elskede på fersken, skal jeg si deg:)

:)

Masse hilsner , og lykke til fra en igjen, enslig,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke noe spesielt rart å oppdage at man tenner på "nye" ting - uansett hva.

Om du skal "følge opp" må du vurdere sjøl - uavhengig av at det er en GUTT du har lyst til å "teste".

Hva hadde du gjort hvis du fant ut at du tente på tanken på å ha sex med ei dame som var helt forskjellig fra hun du har nå? Eks: Hvis hun du har nå er slank, og du etter hvert oppdaget at du ble skikkelig kåt av tanken på å ha sex med ei skikkelig rund og fyldig jente - kanskje en "big mama" på av den modne sorten (40 år eller mer?)? Det er samme moral som gjelder i begge tilfeller.

Jeg vil vel tippe at det beste du gjør, er å ha "is i magen" en stund. Se an hva som skjer mellom deg og kjæresten din - om dere vokser tetere sammen, eler om det går andre veien.

Glir dere fra hverandre, er det i hvert fall ingen hindringer DEN veien for å teste ut dette (hvis lysten fortsatt er der). Vokser dere tettere sammen, vil vel enten lysten avta, eler dere opparbeider en tillit som i hvert fall gjør det mulig å SNAKKE sammen om slike følelser, og enten bli enige om at det er ok å prøve, eller bli enige om at det er godt å VITE om hverandre, men likevel være enige om at man skal la det hele bli en fantasi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berthold Grünfeld

Det er kanskje ikke så rart at du er forvirret. Du er redd for dine følelser og lengsler etter å ha seksuell kontakt med en gutt/mann.

Mange har det på samme måte, engstelse, utrygghet og regulær angst for hva konsekvensene av forsøk kan bli. Blir jeg homoseksuell er et spørsmål som dukker opp i denne sammenheng.

Kanskje du skulle teste det ut, for å se hvordan du vil reagere i etterkant av erfaringene du gjør deg.Desom er heteroseksuelle vil vanligvis skjønne etter slike erfaringer hvor landet ligger, mens de bi- og homofile vil reagere på en annen måte.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Vennlig hilsen

B.Grünfeld

lege/psykiater

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...