Gå til innhold

Derfor bør du ha sex uten kondom ...


morsan

Anbefalte innlegg

... så tidlig som mulig når du treffer en potensiell ektemann;-)

''Paret fra Pennsylvania i USA traff hverandre på universitetet og hadde vært sammen et par år da de bestemte seg for å gifte seg i 2005.

De forteller til Daily Mail at de alltid var forsiktig med å bruke prevensjon før bryllupet, men på selveste bryllupsnatten ville de være uten.

- Vi tenkte at vi er gift, blir jeg gravid, så blir jeg gravid, sier Julie.

Den allergiske reaksjonen kom umiddelbart og Julie skjønte at noe var fryktelig galt på grunn av store smerter i underlivet. Hun karakteriserer smertene som om noen stakk brennende nåler opp i henne.

- Det var virkelig skremmende, sier hun og legger til at smertene og til tider hevelser og blemmer, varte et par uker.

Etter flere besøk hos legen og mange tester, fikk Julie og Mike beskjed om at hun led av en sjelden allergi, kalt seminal plasma hypersensitivity. Det betyr at kroppen reagerer på sæden som på et fremmed protein, slik den ville gjøre ved nøtteallergi eller pollenallergi. Julies kropp forsvarte seg altså mot Mikes sæd og gjør den uvirksom.''

http://www.vg.no/helse/artikkel.php?artid=587918

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Dårlig humoristisk sans i natt

Slik at han kan finne ut at den potensielle kona ikke kan befruktes på vanlig måte pga allergi? Og dermed få en sjanse til å revurdere ekteskap? Det er først og fremst jenta som er offeret her. Egentlig en ganske tragisk sak.

Men nå er jeg altså ufrivillig barnløs og kanskje megafølsom på dette område da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slik at han kan finne ut at den potensielle kona ikke kan befruktes på vanlig måte pga allergi? Og dermed få en sjanse til å revurdere ekteskap? Det er først og fremst jenta som er offeret her. Egentlig en ganske tragisk sak.

Men nå er jeg altså ufrivillig barnløs og kanskje megafølsom på dette område da.

At det er en tragisk sak for dette paret er jo helt åpenbart, men at det først og fremst er kvinnen som er offeret, er jeg ikke med på. At hun er allergisk mot bakkurat _denne_ mannens sæd betyr jo ikke at hun er allergisk mot enhver aannen manns sæd, så dersom de hadde prøvd seg uten kondom før de ble såpass følelsesmessig tilknyttet til hverandre, kunne de begge ha funnet en de kunne ha hatt ubeskyttet sex med uten problemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dårlig humoristisk sans i natt

At det er en tragisk sak for dette paret er jo helt åpenbart, men at det først og fremst er kvinnen som er offeret, er jeg ikke med på. At hun er allergisk mot bakkurat _denne_ mannens sæd betyr jo ikke at hun er allergisk mot enhver aannen manns sæd, så dersom de hadde prøvd seg uten kondom før de ble såpass følelsesmessig tilknyttet til hverandre, kunne de begge ha funnet en de kunne ha hatt ubeskyttet sex med uten problemer.

Ok da så. Trodde hun var allergisk mot all sæd. Har hørt om det også.

Har opplevd å bli dumpet pga at jeg ikke kan få barn, bare derfor jeg reagerte så overfølsomt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok da så. Trodde hun var allergisk mot all sæd. Har hørt om det også.

Har opplevd å bli dumpet pga at jeg ikke kan få barn, bare derfor jeg reagerte så overfølsomt!

Jeg synes ikke du reagerte overfølsomt:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...