Gå til innhold

p piller mot akne


Gjest Mem_78

Anbefalte innlegg

Jeg er en jente i 30 årene som lenge har brukt Diane p piller både som prevensjon og aknebehandling. Siden jeg har gått på Diane ganske lenge tenkte jeg at kanskje var lurt å ha et opphold, så derfor sluttet jeg å ta disse. Det som da skjedde var at kvisene mine kom tilbake veldig kraftig og jeg ble ganske ivrig etter å begynne på pillen igjen først og fremst for kvisene mine. Så derfor startet jeg med dem midt i menstruasjonssyklusen - (kun som akne behandling) . Jeg gikk først ut et brett (21 dager) og gikk direkte over til et nytt brett uten opphold i 7 dager sånn som det står i bruksanvisningen. Nå er jeg midt i brett nr 2 og jeg har plutselig fått en kraftig blødning, jeg har typiske menstruasjonssymptomer som vondt i magen ol. men det kom også veldig mye slim noe som jeg ikke har hatt før.Er dette en vanlig menstruasjon som har startet? Hva bør jeg gjøre videre ? skal jeg fortsette ut brettet, stoppe å ta tablettene, i så fall hvor lenge må jeg kutte de ut før jeg kan begynne sånn at jeg får normalisert syklusen. Takk for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...