Gå til innhold

Hjelp. "Folk" på verandaen


Gjest bbbbellamia

Anbefalte innlegg

Gjest bbbbellamia

Er hjemme på permisjon fra galehuset. Skulle egentlig prøve å gå på jobb i dag, men svimlet og ble veldig kvalm da jeg prøvde å stå opp klokken 6.30. Egentlig skulle jeg tilbake i dag, men får helt klaus av å være på avdelingen i andres sin fullstendige makt.

Har vært flink å ta meidsiner, men gjennom dagen opplever jeg små glimt av ting som ikke eksisterer. Insekter på armen, en usynlig hand som klapper meg på hodet og det siste.... lyden av storapplaus og jubel fra en folkeskare på verandaen. Det er så merkelig og forvirrende, men jeg prøver å sortere "Det er bare det syke hodet mitt".

Gjør jeg det rette nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes også at du skal dra tilbake til avdelingen. Ikke kjekt å la det utvikle seg. Håper du får det bedre snart. Kanskje de kan hjelpe deg litt med medisineringen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bbbbellamia

Jeg synes også at du skal dra tilbake til avdelingen. Ikke kjekt å la det utvikle seg. Håper du får det bedre snart. Kanskje de kan hjelpe deg litt med medisineringen.

Det er nå ikke farlig så lenge jeg vet det er lyder i hodet eller syner, og at jeg ikke følger urealistiske fristelser...?

Jeg så støv i et melkeglass... ligned hybelkaniner, men etter å ha studert glasset i kanskje ti minutter drakk jeg melken likevel og tenkte at det er bare innbilling. Er det ikke slik en overlever da...?

Blir ikke friskere av å sitte å høre på tullprat fra andre pasienter, stress og kjedsomlighet i det uendelige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maniana

''men får helt klaus av å være på avdelingen i andres sin fullstendige makt.''

Men hvem har makta nå da?

Ikke du iallefall. Forferdelig når sykdommen overtar livet,og man mister all kontroll. Det er da man trenger hjelp - til å få kontrollen tilbake,det er ditt liv og det er du som bestemmer der,ikke la sykdommen bestemme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...