Gjest påll0 0 0 Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Når jeg spiser druer i litt store mengder (3-4 håndfuller) får jeg akutt diaré. Virker druer avførende eller er dette uvanlig og tyder på at jeg er allergisk mot druer? Visste ikke at det gikk an å være allergisk mot druer i så fall... Noen andre som opplever dette? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lakserende 0 0 Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Har ikke opplevd det selv, men her står det at druer inneholder mye tartarsyre, som kan virke lakserende http://no.wikipedia.org/wiki/Kaliumhydrogentartrat 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulvinnen 0 0 Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Druer virker løsende på magen, ja, på samme måten som svisker. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candyqueen_83 11 417 0 Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Det er veldig vanlig med diare etter mange druer. Og etter mye frukt generelt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabell 4 433 12 Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Druer kan virke sånn, ja. Det samme gjelder (selvsagt) rosiner. Husker barnehagepersonalet lo litt da de sa at ungene bare fikk rosiner helt på slutten av dagen, så de slapp å ta alle bleiene som kom i kjølvannet :-p (De fikk ikke rosiner daglig, altså, men til førjulskos eller noe sånt.) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest påll0 0 0 Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Takk for svar folkens Da kan jeg nok spise druer med god samvittighet, bare kanskje ikke så mange 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.