Gå til innhold

mistet lommeboka mi idag:(


meg__123!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Absolutt! Føler med deg, håper noen ærlige mennesker finner den;)

da tror jeg at jeg hadde blitt overrasket tror jeg :) men glad. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Al Zheimer light eller noe

da tror jeg at jeg hadde blitt overrasket tror jeg :) men glad. hehe

Jeg er et skikkelig rotehue til tider, og har vært mer heldig enn jeg fortjener:

*La fra meg lommeboka på taket av bilen og kjørte fra parkeringsplassen. Da jeg oppdaget at jeg hadde mistet den og hvordan, kjørte jeg tilbake for å leite. Ingen lommebok å finne, verken på parkeringsplassen eller på veien jeg hadde kjørt. Samme ettermiddag ringer det fra politistasjonen og forteller at noen har kommet inn med lommeboka mi. :-)

*Glemte igjen lommeboka ved kassa på Rimi en gang. Betjeningen hadde tatt vare på den, og jeg fikk den igjen samme dag. :-)

*Glemte lommeboka ved pakkedisken i en leketøysbutikk. Visste ikke at den var borte før jeg stod ved en bomstasjon å skulle hente opp mynt... Ringte butikken dagen etter og spurte om de hadde sett den. Betjeningen hadde tatt vare på den, og jeg fikk den igjen. :-)

*En mørk kveld hadde jeg vært og hentet en kasse med noe som jeg skulle ha med hjem. La det i bagasjerommet på bilen, men glemte å sette inn veska samtidig. Kjørte så hjem og oppdaget at veska var borte. Kjørte tilbake for å leite etter den, men ingen veske var der. Så ringte det fra kvinnefengselet i byen her. En ansatt hadde vært ute og gått kveldstur med en innsatt og funnet veska. :-)

Har flere historier også, men blir kjedelig å lese. Jeg spør bare hvordan er det mulig å være SÅ heldig?

Håper du også er like heldig. Det går visst an! Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er et skikkelig rotehue til tider, og har vært mer heldig enn jeg fortjener:

*La fra meg lommeboka på taket av bilen og kjørte fra parkeringsplassen. Da jeg oppdaget at jeg hadde mistet den og hvordan, kjørte jeg tilbake for å leite. Ingen lommebok å finne, verken på parkeringsplassen eller på veien jeg hadde kjørt. Samme ettermiddag ringer det fra politistasjonen og forteller at noen har kommet inn med lommeboka mi. :-)

*Glemte igjen lommeboka ved kassa på Rimi en gang. Betjeningen hadde tatt vare på den, og jeg fikk den igjen samme dag. :-)

*Glemte lommeboka ved pakkedisken i en leketøysbutikk. Visste ikke at den var borte før jeg stod ved en bomstasjon å skulle hente opp mynt... Ringte butikken dagen etter og spurte om de hadde sett den. Betjeningen hadde tatt vare på den, og jeg fikk den igjen. :-)

*En mørk kveld hadde jeg vært og hentet en kasse med noe som jeg skulle ha med hjem. La det i bagasjerommet på bilen, men glemte å sette inn veska samtidig. Kjørte så hjem og oppdaget at veska var borte. Kjørte tilbake for å leite etter den, men ingen veske var der. Så ringte det fra kvinnefengselet i byen her. En ansatt hadde vært ute og gått kveldstur med en innsatt og funnet veska. :-)

Har flere historier også, men blir kjedelig å lese. Jeg spør bare hvordan er det mulig å være SÅ heldig?

Håper du også er like heldig. Det går visst an! Lykke til!

oi, du har du max flaks ja :) ingen har ringt meg enda så ser dårlig ut... tenkte å gå innom hittegods kontoret imorgen og høre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...