Gå til innhold

Noeff, noeff !


Gjest Nickløsheletia

Anbefalte innlegg

Gjest Nickløsheletia

Da tror jeg turen er kommet til meg. For en time siden var jeg i super form paa golfbanen. Paa vei hjem, braat hodepine, kvalm og jeg fryser, til tross for at det er mellom 30 og 40 grader.

Da er det vel bare aa belage seg paa enda en uke innendoers da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff da! Vil du prøve deg med Tamiflu du?

Virker som det har hatt kjempeeffekt på jenta vår - hun har vært i fin form i dag :-)

God bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletia

Uff da! Vil du prøve deg med Tamiflu du?

Virker som det har hatt kjempeeffekt på jenta vår - hun har vært i fin form i dag :-)

God bedring!

Tenkte aa forsoke skaffe i morgen, men jeg er roligere naa etter aa ha sett hvor bra det gikk med minstemor uten Tamiflu. Da blir det sikkert ikke noe verre for meg heller.

Foler meg ganske bra naa jeg etter 2 dispril. Bare litt tr;tt.

God natt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skal love deg at jeg også kjenner på hvert minste lille grums eller gruff i nese, hals osv... ;-/ Får håpe jeg bare er trøtt og at det bli' likar i mårra, som Gjertrud Sand sa :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletia

jeg skal love deg at jeg også kjenner på hvert minste lille grums eller gruff i nese, hals osv... ;-/ Får håpe jeg bare er trøtt og at det bli' likar i mårra, som Gjertrud Sand sa :-)

He he, jeg er helt frisk igjen naa.Det var nok ikke svineinfluensa dette nei. Hvis det var det, kan jeg anbefale dispril .)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletia

Uff da! Vil du prøve deg med Tamiflu du?

Virker som det har hatt kjempeeffekt på jenta vår - hun har vært i fin form i dag :-)

God bedring!

Jeg er frisk igjen i dag, så det er ikke godt å si hva det var. Men vi har fått mer Tamiflu til sønnen min nå i kveld. Han var gått tom. Han har kastet opp i dag og fikk diare og legen sier det sannsynligvis er svineinfluensa. Siden han har tatt Tamiflu forbyggende, har han så langt ikke blitt hardt angrepet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Nickløsheletia

jeg skal love deg at jeg også kjenner på hvert minste lille grums eller gruff i nese, hals osv... ;-/ Får håpe jeg bare er trøtt og at det bli' likar i mårra, som Gjertrud Sand sa :-)

"jeg skal love deg at jeg også kjenner på hvert minste lille grums eller gruff i nese, hals osv."

Ja, det er jo ikke så rart når man har det i hus allerede. Jeg trodde vi alle var gått fri, da minstejenta var blitt frisk, da jeg pluteselig fikk hodepine, ble kvalm og begynte å fryse i går.

Etter 2 dispril ble jeg litt bedre, men var trøtt og jeg pleier aldri å være trøtt om kvelden. Vanligvis må jeg tvinge meg i seng.

I dag var jeg frisk, men trøtt lenge utover dagen i dag også.

Sønnen her i huset begynte å kaste opp og fikk diare i dag. Ingen feber. Jge tenkte det kunne være svineinfleuna, men at feberen uteble fordi han hadde tatt Tamiflu forbyggende ei hel uke allerede. Var til legen i dag og hun bekreftet at det kunne være det og ga han ny dose med Tamiflu.

Så hva var det jeg hadde? Kanskje vi voksne ikke blir så hardt angrepet? Har jo lest om dama som hadde svineinfluensa uten å vite om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"jeg skal love deg at jeg også kjenner på hvert minste lille grums eller gruff i nese, hals osv."

Ja, det er jo ikke så rart når man har det i hus allerede. Jeg trodde vi alle var gått fri, da minstejenta var blitt frisk, da jeg pluteselig fikk hodepine, ble kvalm og begynte å fryse i går.

Etter 2 dispril ble jeg litt bedre, men var trøtt og jeg pleier aldri å være trøtt om kvelden. Vanligvis må jeg tvinge meg i seng.

I dag var jeg frisk, men trøtt lenge utover dagen i dag også.

Sønnen her i huset begynte å kaste opp og fikk diare i dag. Ingen feber. Jge tenkte det kunne være svineinfleuna, men at feberen uteble fordi han hadde tatt Tamiflu forbyggende ei hel uke allerede. Var til legen i dag og hun bekreftet at det kunne være det og ga han ny dose med Tamiflu.

Så hva var det jeg hadde? Kanskje vi voksne ikke blir så hardt angrepet? Har jo lest om dama som hadde svineinfluensa uten å vite om det.

Ja, det er ikke lett å si. Jeg har ikke vært i nærheten av juniors plager i det hele tatt - ikke feber, men mer smågrums i hals og nese, vondt i hodet og litt svakt press over brystet i går. Men søvn og paracet har fjernet de to siste - var nok helst situasjonsbestemt fordi jeg var sliten og urolig?

Men junior har sovet på samme rom som meg 4 netter på rad nå - de to første fordi vi var bortreist på besøk og delte en dobbeltseng, og de to siste har han kommet krypendes opp i min seng i 2-tida om natta. Rart jeg ikke har blitt smittet;-)

Og fra apoteket fikk vi med et skriv om hvordan man skulle forholde seg til den influensasyke, med bl a å ha på et nytt munnbind hver gang man går inn på rommet der den syke er, og så fjerne det og kaste det når man går ut og deretter desinfisere hendene.... ;-) Litt voldsomt...;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nøffe nøff

"jeg skal love deg at jeg også kjenner på hvert minste lille grums eller gruff i nese, hals osv."

Ja, det er jo ikke så rart når man har det i hus allerede. Jeg trodde vi alle var gått fri, da minstejenta var blitt frisk, da jeg pluteselig fikk hodepine, ble kvalm og begynte å fryse i går.

Etter 2 dispril ble jeg litt bedre, men var trøtt og jeg pleier aldri å være trøtt om kvelden. Vanligvis må jeg tvinge meg i seng.

I dag var jeg frisk, men trøtt lenge utover dagen i dag også.

Sønnen her i huset begynte å kaste opp og fikk diare i dag. Ingen feber. Jge tenkte det kunne være svineinfleuna, men at feberen uteble fordi han hadde tatt Tamiflu forbyggende ei hel uke allerede. Var til legen i dag og hun bekreftet at det kunne være det og ga han ny dose med Tamiflu.

Så hva var det jeg hadde? Kanskje vi voksne ikke blir så hardt angrepet? Har jo lest om dama som hadde svineinfluensa uten å vite om det.

mannen i huset her er veldig syk, vondt i hodet, vondt i ledd, ekkel i halsen og veldig kvalm, fryser og orker ingenting.

Han er veldig aktiv til vanlig.

Hodepinen gir seg ikke ved verken paracet, panodil, ibux eller blanding av ibux og paracet.

Han ble hjemsendt fra sjøen med tamiflu.

Venter bare på at vi andre skal få det nå, foreløpig er det nok for tidlig da han har vært sammen med oss bare i 1 dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletia

Ja, det er ikke lett å si. Jeg har ikke vært i nærheten av juniors plager i det hele tatt - ikke feber, men mer smågrums i hals og nese, vondt i hodet og litt svakt press over brystet i går. Men søvn og paracet har fjernet de to siste - var nok helst situasjonsbestemt fordi jeg var sliten og urolig?

Men junior har sovet på samme rom som meg 4 netter på rad nå - de to første fordi vi var bortreist på besøk og delte en dobbeltseng, og de to siste har han kommet krypendes opp i min seng i 2-tida om natta. Rart jeg ikke har blitt smittet;-)

Og fra apoteket fikk vi med et skriv om hvordan man skulle forholde seg til den influensasyke, med bl a å ha på et nytt munnbind hver gang man går inn på rommet der den syke er, og så fjerne det og kaste det når man går ut og deretter desinfisere hendene.... ;-) Litt voldsomt...;-)

Munnbind?

Vi har vært nøye på å vaske hendene her, men munnbind står vi over her.

Min hysteri, har mest dreid seg om sønnen. Begge jentene har nå berget bra. Nå gjelder det å få sønnen vel gjennom dette.

Han blir nok litt lei av meg.- Hvordan er pusten? Pusten du tungt? Har du vondt i lungene?

Ser ut til å gå bra, men nå skal han begynne med to tabletter dagen isteden for 1 som han gjorde da han bare tok det forbyggende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletia

mannen i huset her er veldig syk, vondt i hodet, vondt i ledd, ekkel i halsen og veldig kvalm, fryser og orker ingenting.

Han er veldig aktiv til vanlig.

Hodepinen gir seg ikke ved verken paracet, panodil, ibux eller blanding av ibux og paracet.

Han ble hjemsendt fra sjøen med tamiflu.

Venter bare på at vi andre skal få det nå, foreløpig er det nok for tidlig da han har vært sammen med oss bare i 1 dag.

Huff da! God bedring til mannen din. Håper formen bedrer seg når han begynner med Tamiflu.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nøffe nøff

Huff da! God bedring til mannen din. Håper formen bedrer seg når han begynner med Tamiflu.

Takk for det. Han startet med tamiflu i går, ennå kan vi ikke se noen virkning av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Munnbind?

Vi har vært nøye på å vaske hendene her, men munnbind står vi over her.

Min hysteri, har mest dreid seg om sønnen. Begge jentene har nå berget bra. Nå gjelder det å få sønnen vel gjennom dette.

Han blir nok litt lei av meg.- Hvordan er pusten? Pusten du tungt? Har du vondt i lungene?

Ser ut til å gå bra, men nå skal han begynne med to tabletter dagen isteden for 1 som han gjorde da han bare tok det forbyggende.

ja, vi bruker heller ikke munnbind, altså;-) Da måtte jeg jo ha sovet med det også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Nickløsheletia

Takk for det. Han startet med tamiflu i går, ennå kan vi ikke se noen virkning av det.

Man skal begynne å ta det, tror det var innen 48 timer for at det skal ha noen virkning. Hvor lenge var han syk før han ble hjemsendt da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nøffe nøff

Man skal begynne å ta det, tror det var innen 48 timer for at det skal ha noen virkning. Hvor lenge var han syk før han ble hjemsendt da?

Ble syk lørdag så det bør holde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletia

Ble syk lørdag så det bør holde.

Skifter overskrift jeg. Har lånt meg en bedre pc nå:-)

Ja, det skulle holde. Da vil forhåpentligvis tamifluen hjelpe etterhvert. Vær ihverfall obs på pusten. Det er lungeproblemer som er skummelt med denne inflensaen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...