Gjest snørrete idag ja... 0 0 Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Jeg våknet i morges med sår hals og litt tett nese. Utover dagen har det blitt verre, jeg har hodepine, null luktesans, vondt i halsen og verk i leddene, men ingen feber. Jeg har Tamiflu liggende og lurer på om jeg burde starte opp med denne. Jeg jobber i barnehage og omgås mange syke barn for tiden. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nova67 63 0 Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Jepp, helt klart! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helmi 2 737 1 Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Ja 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust 0 0 Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Jeg tror det... Jenta vår fikk feber lørdag, og var ordentlig syk lørdag og søndag, og vi startet med Taiflu på henne i går. I dag har hun vært i fin form! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vanskelig å vite..... 0 0 Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Sånn har jeg starta tre ganger i høst. Var over på fire dager hver gang .Uten Tamiflu.Tror ikke jeg har hatt influensaen. Jeg hadde ikke startet med Tamiflu uten å snakke med en lege først. God bedring! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest beathes 0 0 Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Nei, jeg hadde ikke tatt Tamiflu. God bedring! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 27 424 0 Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Nei, du har nok en forkjølelse, og Tamiflu virker ikke mot forkjølelser. Drikk masse - gjerne varme drikker. Hold deg i ro og hold deg varm. Spis C-vitaminer. God bedring 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.