Gå til innhold

Jul: hva ønsker du deg?


Gjest trenger input

Anbefalte innlegg

Gjest trenger input

Hva ønsker du deg?

Om du har barn, nevn gjerne alder, og hva de ønsker seg. Tar i mot forslag på alle slektninger og venner *hehe*

Dette kan bli årets shoppinghjelp i julestria :) Jeg sitter her med ei liste over årets gavemottakere, og skal fylle inn hva jeg skal kjøpe. Jeg liker å ha en plan, slik at innkjøpene går raskere.

Jeg kommer til å kjøpe PS2-spill, en Nintendo DSi, et spill til denne, Singstar Queen til meg selv *s* Resten er jeg foreløpig blank på.

Ungene får muligens myke akematter fra Hamax.

Pappa ønsker seg tynne fleecegensere fra Stormberg. Mamma vet jeg ikke. Mannen min får seg alltids noen klesplagg, men jeg bør finne en liten teknoduppedings i tillegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg aner virkelig ikke hva jeg ønsker meg, men gutten på 7 skal få en nintendo DS eller hva det heter det nyeste. Det har han ønsket seg i mange år. 12 årigen mistet telefonen sin for en stund tilbake og får ny til jul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kamera eller kameratilbehør. Passer til alle fra ca. 8 år og oppover:-)

Egentlig ønsker jeg meg bil da....

Gavekort på et senter passer til mange. Da kan de kjøpe seg det de ønsker i den butikken de vil.

Gavekort på kinobilletter med en liten godtepose ved siden av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fred og frihet for alle. Vekk med alle naturkatastrofer. Mat og klær og husly til alle.

På det mer hjemlige plan ønsker jeg meg harmoniske og fredelige barn som ikke krangler!

Barna ønsker seg nok kule klær og ds spill og instrumenter og en hel bondegård!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker meg nye fjellstøvler, ullundertøy, de fire første Harry Potter-bøkene på engelsk, diverste hansker, votter, luer og sokker, kjøkkenkniver, eggekoker, kjøkkenmaskin, brødbakemaskin, førstehjelpspute til å ha i bilen.

Gubben ønsker seg alt som det står Black & Decker på.

Bikkja er fornøyd med et tyggebein, heldigvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ønsker meg ny mobiltelefon, skøyteski og -staver, Wii, bøker,

Barna (9 og 11) ønsker seg Wii, ny mobiltelefon, lego, Playmobil, surf-akebrett

Far i huset ønsker seg gps til bilen, klær

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest O jul med din glede

Jeg: bøker av mine favorittforfattere (i hovedsak norske krimforfattere), smykker, parfyme og opplevelser.

Min mann: bøker, klær, skiutstyr av høyteknoklasse.

Jente, 7 år: Pollysaker, elektrisk tannbørste, akeleker, klær/sko, sminke og andre jålesaker.

Jente, 8 år: Elektrisk tannbørste, kul vekkeklokke, klær/sko, sminke, High School Musical-saker, Hanna Montana-saker.

Og selvfølgelig en hvit jul, fred på jorden og mat til alle i hele verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gleder meg til jul

Gavekort til kino eller teater eller restaurant. Fra min kjære ønsker jeg meg en storbyweekend med han. Så ønsker jeg meg et abonnement på Hytteliv, Bonytt eller rett og slett et vanlig familieukeblad. Ellers blir jeg glad hvis jeg får en stor marsipangris, et par vanter i en frisk farge eller et nytt skjerf.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet egentlig ikke helt hva jeg ønsker meg. Litt penger så jeg kan kjøpe den kommoden jeg ønsker meg og dermed få fiksa opp 2 soverom. :o) Et par gode tøfler jeg har sett og en treningsball kanskje.

Ungene har ikke kommet opp med noen ønskelister ennå, men jeg tror den ene skal få et bladabonnement. En film hver og litt forskjellig får de i alle fall.

Har ingen anelse om hva jeg skal gi min kjære, har hatt flere ideer, men alle har blitt forkastet så langt. :o) Han er imidlertid ikke storforlangende og blir kjempeglad samme hva han får så det er neppe noe problem å finne på noe når julen nærmer seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bøker, musikk, gavekort til opera, teater, ballett, kino osv. Restaurantbesøk, gavekort på vask av leilighet og bil.

Jeg har stort sett det jeg trenger, men bøker til å lese i julen er alltid godt å få og selskap av andre mennesker i kulturelle sammenhenger er fantastisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tzatziki1365380058

Jeg ønsker meg gavekort på hudpleieprodukter. Rene forbruksting, men jeg bruker en serie som er ganske dyr og som jeg elsker - og som ikke finnes på taxfree - så jeg blir kjempeglad for det. Også ønsker jeg med 30Rock sesong 3 på DVD - vet ikke om den er kommet ennå, riktignok. Bøker, musikk, Eva Solo såpedispenser (også kjempedyr, så jeg har ikke samvittighet til å kjøpe det uten noen "anledning". Teater-, konsert - og revybilletter, hva som helst, nesten.

Et utvalg av barnas ønsker: CD med The Blacksheeps, 11 toms bærbar PC, Mario-spill til DS, Judy Moody- bøker, Molly Moon-bøker, Regnbueøya-bøker, kule klær, en kul vekkerklokke som ringer høyt nok til at 9-åringen våkner av den (ennå ikke fått tak i det, prøvd det meste), ny mobiltelefon, cd-spiller, mer musikk, mer bøker...

Mann ønsker seg krim.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ønsker oss penger, så vi kan kjøpe juletre, gaver til lillemann og julemat.

Det blir nok ingen julegaver til noen andre, som du sikkert skjønner ;) Men bøker er som oftest en hit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest annlovinda

Har egentlig ikke så mange ønsker i år. Men gavekort i klesbutikker er alltid gøy å få. Gavekort på massasje/fotpleie. Bøker, film, cd. Jeg ønsker meg ny wok.

Tror heller ikke mannen her hjemme har så mange ønsker enn ny skidress. Han blir alltid veldig glad for dvd og cd.

Gutten på snart 8 har mange ønsker. Og for det meste leker - for han har jo nesten ikke noe fra før. ;) Men han ønsker seg lego iallefall. Bøker er han også glad for å få. Og kule klær. I grunn lett å kjøpe til han.

Men eldste på 19 er ikke så enkelt å handle til. Hun ønsker seg speilreflekskamera vet jeg, men det er nok i dyreste laget for en julegave. Mobiltelefon. Klær (men da helst gavekort så hun kan handle selv, f.eks på Urban.) Hun har mange DYRE ønsker, men har vel ofte det i den alderen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke helt hva jeg ønsker meg til jul jeg. Jeg har liksom alt jeg trenger. så det blir vel å ønske meg det jeg alltid ønsker meg: penger.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker meg dobbelt vaffeljern, nye kasseroller, ny mobil, klær og bøker.

Mannen ønsker seg ting til hobbyen sin.

Sønnen på 4 ønsker seg alt som har med Batman, Superman eller StarWars å gjøre ;)

I tillegg, lego, togbane, tegnesaker og malesaker, bøker, lydbøker, CD'er, klær og uteleker.

Døtre på 8 og 9 ønsker seg kule klær, iPod og dockingstasjon, DS-spill, bøker, CD'er, perler til å lage smykker med, tegnesaker, PC.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest her er jeg altetende gitt

Jeg ønsker meg ny og bedre zoom til speilreflekskameraet mitt.

Vil også ha eva solo kaffekanne og små melkeglass. Victorinox kniver.Elsker alt av pynt også jeg, så engler og lysglass i forskjellige fasonger er alltid velkommen hos meg og lett for barna mine å kjøpe alene til meg i gave som ikke er så dyrt.

Ønsker også nye og dyre sengesett og gant / lexington puter. Pledd får jeg aldri nok av! En god bodylotion og gjerne te som er spesielle fra andre land. Smykker.

Kunne ramset opp mye mer, er nok vedlig lett å kjøpe gave til, blir glad for nesten alt jeg får.

Ungene vil ha leker og klokke/vekkeklokke siden de vokser og smaken forandres seg med årene. Klær og smykker og ikke minst mengder av hobbyting som de kan lage seg noe av. Det er jo positivt da! Slår et slag for at flere foreldre kjøper noe i en hobbyforretning til ungene sine. De vil få mange stille timer av en slik gave he..he..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...