Gå til innhold

Holder ikke ut


Gjest ufattelig sliten og lei

Anbefalte innlegg

Gjest ufattelig sliten og lei

Jeg er sammen med en mann som bor på en annen kant av landet. Det har vært litt frem og tilbake med oss fordi jeg har mistanke om at han ikke helt er til å stole på. Dette har også andre fortalt meg. Jeg har aldri vært så forelsket i noen mann før, han har sagt at han er flyttbar i fremtiden,men allikevel har jeg en vond mage følelse som sier at jeg ikke kan stole på han, han har tidligere vært en STOR "player" og jeg er redd han er det enda. Jeg vet at han har flørtet med damer mens vi har vært sammen, noe han har innrømmet og unnskyldt.

Men disse bekymringene tar all energien min, jeg klarer ikke å være glad lenger, og fungerer ikke skikkelig i hverdagen. Nesten alt jeg tenker på er om han har en annen, om han virkelig vil ha meg, redd for at han plutselig gjør det slutt osv.

Dette tærer sånn på meg at jeg ser meg nesten nødt til å gjøre det slutt, selvom jeg ikke ser for meg at jeg skal klare det...

Hva tror dere er best? å ha det slik som dette, men kanskje få drømmemannen til slutt eller gjøre det slutt, ha det jævlig en stund for så å gå videre med en som jeg kan stole på. Har noen noen gode råd til meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har vært i din situasjon, og jeg forstår hvor vondt det er. Jeg var helt tullete av forelskelse, men ble helt utslitt av all usikkerheten rundt forholdet. Jeg forsto at det ikke var bra for meg, men å gjøre det slutt var ikke så enkelt når jeg var tussete forelsket.

Det endte med at jeg oppdaget at han hadde truffet andre bak min rygg, og da gjorde jeg det slutt.

Jeg brukte litt tid på å bearbeide det som hadde skjedd, og så var jeg heldig å traff han som jeg nå er gift med etter et halvt år.

Da falt ting på plass. Utrolig deilig å slippe usikkerheten.

Jeg er enig med jubalong; lytt til magefølelsen din!

Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel mye som tilsier at han ikke er til å stole på. Så hva skal du da med ham i det lange løp.

Se for deg et verste mulige tilfelle. F.eks. at din mor kommer å forteller deg at hun har sett ham flørte rundt å ta den ene etter den andre jenta med på rommet...

Du sparer deg nok svært mye smerte om du tar konsekvense av det du allerede er ganske sikker på, fremfor å ønsketenke i noen år til.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...