Gjest Husker ikke 0 0 Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Hvordan dør foreldrene til Lillefot? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ikke nick i dag 38 0 Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Det jeg lurer på er hvorfor t-rex'en ikke spiser opp vennene sine! Han er jo en dinosaur med dino-instinkter. Vel, han gjør det nok en dag han er sulten nok.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban 29 077 4 374 Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Ble ikke Lillefot og moren angrepet av en tyrannosaurus eller noe sånt? Faren tror jeg ikke vi hører noe om? Husker ikke. Men jeg vet godt hvordan Bambi og Babar mister sine mødre. For ikke å snakke om hvordan Simba mister faren sin. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linnea79 0 0 Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Ble ikke Lillefot og moren angrepet av en tyrannosaurus eller noe sånt? Faren tror jeg ikke vi hører noe om? Husker ikke. Men jeg vet godt hvordan Bambi og Babar mister sine mødre. For ikke å snakke om hvordan Simba mister faren sin. Og Dumbo som mister moren fordi hun blir stemplet som gal elefant da hun forsøker å beskytte elefantbabyen sin fra mobberne:-/ Disney`s verden er nådeløs... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.