Gå til innhold

Lillefot og vennene hans


Gjest Husker ikke

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ikke nick i dag

Det jeg lurer på er hvorfor t-rex'en ikke spiser opp vennene sine! Han er jo en dinosaur med dino-instinkter. Vel, han gjør det nok en dag han er sulten nok..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ikke Lillefot og moren angrepet av en tyrannosaurus eller noe sånt? Faren tror jeg ikke vi hører noe om?

Husker ikke. Men jeg vet godt hvordan Bambi og Babar mister sine mødre. For ikke å snakke om hvordan Simba mister faren sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linnea79

Ble ikke Lillefot og moren angrepet av en tyrannosaurus eller noe sånt? Faren tror jeg ikke vi hører noe om?

Husker ikke. Men jeg vet godt hvordan Bambi og Babar mister sine mødre. For ikke å snakke om hvordan Simba mister faren sin.

Og Dumbo som mister moren fordi hun blir stemplet som gal elefant da hun forsøker å beskytte elefantbabyen sin fra mobberne:-/

Disney`s verden er nådeløs...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...