Gjest fru krokodille 0 0 Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Håret midt er veldig tørt, livløst og trist for tiden. Er det noen shampo som er bedre enn andre? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli 0 0 Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Har du brukt samme shampo lenge? I så fall kan det være at håret har blitt "mettet" for denne shampoen og at du bare trenger et annet merke for at håret skal våkne til liv igjen Det er lurt å bruke en renseshampo innimellom. Den fjerner alle rester etter shampo og stylingprodukter. Frisøren har som regel renseshampo og kan også veilede deg mht en god "vanlig" shampo. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tiggy 0 0 Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Renseshampo bør du være forsiktig med å bruke. Kanskje bare bruke en gang eller to i året og blande den ut med vann. Den kan ta fettet i håret ditt, så det blir enda tørrere. Ellers kan det hende kostholdet ditt har noe å si? Eller at det hadde blitt freshere med en klipp og farge? Det nytter dessverre ikke å mate håret, selv om frisørene prøver å lure oss til å smøre proteiner og vitaminer i håret i form av dyre frisørprodukter. Kun rota lever og hva du spiser og hvordan du lever og har det kan ha mye å si. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli 0 0 Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Renseshampo bør du være forsiktig med å bruke. Kanskje bare bruke en gang eller to i året og blande den ut med vann. Den kan ta fettet i håret ditt, så det blir enda tørrere. Ellers kan det hende kostholdet ditt har noe å si? Eller at det hadde blitt freshere med en klipp og farge? Det nytter dessverre ikke å mate håret, selv om frisørene prøver å lure oss til å smøre proteiner og vitaminer i håret i form av dyre frisørprodukter. Kun rota lever og hva du spiser og hvordan du lever og har det kan ha mye å si. Er du frisør? Jeg fikk beskjed om at det ikke var noe problem å bruke renseshampo så ofte man selv ønsket det, men nå ble jeg litt usikker her... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest renseshampo 0 0 Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Er du frisør? Jeg fikk beskjed om at det ikke var noe problem å bruke renseshampo så ofte man selv ønsket det, men nå ble jeg litt usikker her... Jeg er ikke frisør. En frisør vil aldri innrømme at en ikke kan mate håret, det er salg av produkter som de lever av. Det er helt sikkert forskjell på de ulike typene renseshampo. Jeg har en som er skikkelig sterk og som etterlater håret ganske tørt etterpå. Fins sikkert mer hårvennlige renseshampoer som en kan bruke oftere. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli 0 0 Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Jeg er ikke frisør. En frisør vil aldri innrømme at en ikke kan mate håret, det er salg av produkter som de lever av. Det er helt sikkert forskjell på de ulike typene renseshampo. Jeg har en som er skikkelig sterk og som etterlater håret ganske tørt etterpå. Fins sikkert mer hårvennlige renseshampoer som en kan bruke oftere. Ang. spesialshampoer så skjønner jeg hva du mener Min frisør har imidlertid sagt at jeg bør bruke en helt enkel shampo for fint hår - ikke fargeshampo osv. Grunnen er at håret mitt lett tynges av spesialshampoer. Jeg har en renseshampo av et veldig godt merke og bruker den selv minst en gang i uka. Ungene bruker den også innimellom og den ser ut til å være mild og fin 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Huldra Hår 0 0 Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Den eneste shampooen som funker på mitt hår er noe så kjedelig som Head and Shoulders.Den gir litt liv til mitt ellers kjedelige og livløse hår. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tvillingmamma 839 0 Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Ang. spesialshampoer så skjønner jeg hva du mener Min frisør har imidlertid sagt at jeg bør bruke en helt enkel shampo for fint hår - ikke fargeshampo osv. Grunnen er at håret mitt lett tynges av spesialshampoer. Jeg har en renseshampo av et veldig godt merke og bruker den selv minst en gang i uka. Ungene bruker den også innimellom og den ser ut til å være mild og fin Hvilket merke lurer jeg på, som kunne trenge et slikt produkt 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meg__123! 5 810 0 Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 da burde du prøve en fuktighets shampoo.. det gjør håret mykt og fint. Hydrê fra sebastian er god, luxuriant clean fra sasson , og hydrate shampoo fra SP 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli 0 0 Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Hvilket merke lurer jeg på, som kunne trenge et slikt produkt Redken: http://4.bp.blogspot.com/_WRsDWM1Lydc/SlCoHsbfkKI/AAAAAAAACJ8/3khLj5iQOV8/s400/Redken+shampo.jpg Denne kan man visstnok bruke en til to ganger i uken :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli 0 0 Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Den eneste shampooen som funker på mitt hår er noe så kjedelig som Head and Shoulders.Den gir litt liv til mitt ellers kjedelige og livløse hår. Mannen min brukte head and shoulders en stund - den mot flass i hodebunnen. Flasset forsvant og han var såre fornøyd helt til han oppdaga at flasset bare var "limt" fast til hodebunnen ;-) Han fikk kjøpt en dyrere shampo og flasset ble borte. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest min shampo 0 0 Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Jeg sverger til denne for farget hår. Jeg har prøvd mye, men kommer alltid tilbake til den. http://www.fragrancezoo.com/152974.html jeg er så begeistret for den at jeg gadd å finne link:o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tvillingmamma 839 0 Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Redken: http://4.bp.blogspot.com/_WRsDWM1Lydc/SlCoHsbfkKI/AAAAAAAACJ8/3khLj5iQOV8/s400/Redken+shampo.jpg Denne kan man visstnok bruke en til to ganger i uken :-) takk 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fru krokodille 0 0 Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Tusen takk for svar alle sammen :-), skal forsøke noen av de gode rådene jeg har fått her. Alternativet blir ny parykk til jul :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest min shampo 0 0 Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Tusen takk for svar alle sammen :-), skal forsøke noen av de gode rådene jeg har fått her. Alternativet blir ny parykk til jul :-) Ps. balsamen i samme serie er et must i tillegg til shampoen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Huldra Hår 0 0 Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Mannen min brukte head and shoulders en stund - den mot flass i hodebunnen. Flasset forsvant og han var såre fornøyd helt til han oppdaga at flasset bare var "limt" fast til hodebunnen ;-) Han fikk kjøpt en dyrere shampo og flasset ble borte. Uff da, får se hvor lenge jeg er fornøyd da:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.