Gjest student vet dere 0 0 Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Mangler en ildfastform til middagsservering i dag, lurer på om jeg til nød kan lage lasagne i ..en kakeform, type springform?:/ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus 80 872 5 437 Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Vi bruker rett og slett en vanlig brødform, den er perfekt i størrelse i forhold til pastaplatene! ) Smører den med litt olje først da. Går akkurat to plater i lengderetningen i forma. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust 0 0 Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Jeg vil tro at det vil lekke mellom bunnen og kanten. Vil heller ha prøvd brødform eller fått låne en ildfast form av en nabo. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest student vet dere 0 0 Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Vi bruker rett og slett en vanlig brødform, den er perfekt i størrelse i forhold til pastaplatene! ) Smører den med litt olje først da. Går akkurat to plater i lengderetningen i forma. Selvsagt, det kan jeg jo gjøre! Takk for tips:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest student vet dere 0 0 Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Jeg vil tro at det vil lekke mellom bunnen og kanten. Vil heller ha prøvd brødform eller fått låne en ildfast form av en nabo. Brødform har jeg, så da er den saken grei:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.