Gå til innhold

Bedriftshelsetjenesten


Gjest liker egentlig jobben min

Anbefalte innlegg

Gjest liker egentlig jobben min

Jeg har skrevet her tidligere om kommunikasjonstrøbbel med sjef, konflikter, vanvittig temperament i både plenumsmøter og en-til-en-møter osv som for meg har resultert i manglende søvn - (har vært hos lege og fått Stilnoct, pluss blitt oppfordret til å ta tak i dette via bedriftshelsetjenesten), lite overskudd til barna, mangfoldige dager/kvelder/netter og helger i høst hvor jeg har vært helt i kjelleren pga jobben osv.

I natt fikk jeg ikke sove, og følte meg som en snurrebass som gikk vanvttig fort rundt, der kroppen min lå i ro (spissen på snurrebassen) mens hodet virret rundt med tanker i en vanvittig fart, og jeg klarte ikke å skru dem av... Tok ikke Stilnoct, men det må jeg nok gjøre til natta igjen. Sov litt av og til utover natta, men ikek lenge om gangen, og ikke noe før etter 3 tror jeg.

Nå har jeg fått time hos BHT, og skal dit neste uke. Noe av "problemet mitt" er at jeg stortrives med alle kollegaer og med arbeidsoppgavene mine - og når sjefen er i godt lage er han kjempehyggelig og vi trives godt sammen. Men han er så vanvittig opp og ned i humør, og det sliter meg veldig ut.

På gode dager distanserer jeg meg litt fra de dårlige dagene og kan egentlig ikke helt fatte at jeg for kun to dager siden var helt i kjelleren. Og omvendt - en siste arbeidstime med konflikt fredag kan ødelegge hele helga, og jeg fatter ikke hvorfor jeg jobber der.

Jeg er så usikker på hvor mye jeg skal si, og hvor detljert jeg skal være i samtalen med BHT. Jeg kan risikerer å overdramatisere hvis dette blir på en dårlig dag, og jeg kan risikere å feie det under teppet på en god dag....

Legen min anbefalte å forberede meg godt, og skrive ned punkter, og det skal jeg gjøre.

Har dere noen flere råd til denne samtalen? Har ikke vært hos BHT utenom en arbeidsmiljøundersøkelse vi hadde der i fjor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...