Gjest Pyttan 0 0 Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Jeg har fått vite at begge barna trenger regulering, og at egenandelen er på mellom 5 og 10 000 kroner pr barn. Jeg er skilt fra barnefar, men lurer på om han er pliktig til å bidra til slike utgifter. Jeg får barnebidrag fra NAV. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tror jeg 0 0 Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Ja, jeg har forstått det slik at disse utgiftene skal deles på to uavhengig av bidrag. Jeg er i samme situasjon som deg forøvrig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly 24 735 311 Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Du kan søke særtilskudd: http://www.nav.no/Familie/Barnebidrag/S%C3%A6rtilskudd 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nav.no 0 0 Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 http://www.nav.no/Familie/Barnebidrag/S%C3%A6rtilskudd 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nav.no 0 0 Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Ja, jeg har forstått det slik at disse utgiftene skal deles på to uavhengig av bidrag. Jeg er i samme situasjon som deg forøvrig. ''Ja, jeg har forstått det slik at disse utgiftene skal deles på to uavhengig av bidrag.'' Du har nok forstått feil 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest en mor med barn 0 0 Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 ''Ja, jeg har forstått det slik at disse utgiftene skal deles på to uavhengig av bidrag.'' Du har nok forstått feil Bare pass på at kravet fremsettes innen et år. Perioden kan ta lengre tid. Så kan hende du må sende inn flere ganger. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe 48 987 401 Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Du kan søke om særbidrag til det og til konfirmasjon. Det er de to tingene jeg vet man kan søke om. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pyttan 0 0 Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Du kan søke om særbidrag til det og til konfirmasjon. Det er de to tingene jeg vet man kan søke om. Jeg har lest på nav sine sider nå om særtilskudd og forstår jeg det riktig slipper barnefar å bidra siden han ikke har bidragsevne. Det er NAV som betaler bidragsforskudd til meg. Takk for svar fra dere alle. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nav.no 0 0 Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Jeg har lest på nav sine sider nå om særtilskudd og forstår jeg det riktig slipper barnefar å bidra siden han ikke har bidragsevne. Det er NAV som betaler bidragsforskudd til meg. Takk for svar fra dere alle. ''og forstår jeg det riktig slipper barnefar å bidra siden han ikke har bidragsevne.'' Du forstår det riktig 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe 48 987 401 Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Jeg har lest på nav sine sider nå om særtilskudd og forstår jeg det riktig slipper barnefar å bidra siden han ikke har bidragsevne. Det er NAV som betaler bidragsforskudd til meg. Takk for svar fra dere alle. Jeg fikk likevel til eldstemann enda faren ikke betalte noe bidrag. Nå har jeg nestemann som trenger regulering, faren betaler 340 kr i mnd så jeg er spent på om jeg må betale alt selv. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe 48 987 401 Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 ''og forstår jeg det riktig slipper barnefar å bidra siden han ikke har bidragsevne.'' Du forstår det riktig Og da må man betale alt selv? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.