Gå til innhold

Healing


Gjest Mye mellom himmel og jord......

Anbefalte innlegg

Gjest Mye mellom himmel og jord......

Ang debatten rundt prinsessen og englene......Har noen av dere prøvd healing? Jeg tror i utganspunktet ikke på sånt. Men når man har vondt nok, hva prøver man ikke. Og jeg har de siste årene brukt minst 10.000 kr på legeutgifter og annet alternativt til ingen nytte.

Så jeg prøvde....fjernhealing til og med:) Tro kan flytte fjell, men jeg trodde ingenting. Dagen etter var jeg mye bedre ,og er det fortsatt etter tre uker. Og det "skumleste" av alt, hun sa etterpå hvor jeg hadde plagene mine.Jeg hadde ikke fortalt noe. Og billig var det også.

Så jeg har blitt litt undrende etterpå.....

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

''Tro kan flytte fjell, men jeg trodde ingenting''

Du må ha trodd ørlite, ellers ville du ikke prøvd! ;P

Er selv superskeptisk til alt sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mye mellom himmel og jord......

''Tro kan flytte fjell, men jeg trodde ingenting''

Du må ha trodd ørlite, ellers ville du ikke prøvd! ;P

Er selv superskeptisk til alt sånt.

Ikke så god den setningen kanskje:)

Men jeg har trodd på kiropraktorer, leger, soneteraputer, akupunktører m.m. Ingenting har vært til hjelp. Denne gangen var det mer for å prate med en som hadde GOD tid. Og akkurat der og da var jeg mest irritert over at jeg brukte tid på noe så dumt. Men litt håp hadde jeg vel likevel........Og selv om jeg fortsatt er superskeptisk, så ble jeg altså litt forundret og nysgjerrig på evt andres opplevelser. Den verste plagen min er ikke noen vanlig plage, så det var det som imponerte meg, at hun "følte"den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv tror jeg helt klart på healing. Har selv blitt healet flere ganger ( for forskjellige ting ) og det har funket men så er det også Joralf som har healet meg )

Vet jo at det er mange skeptikere der ute, som skal teste og ha peiling på noe de ikke har peiling på. Jeg tror ikke på Gud som han fremstår i bibelen, jeg tror heller ikke på Gud med navnet Gud. Hvorfor er det da så mange som tror når ikke jeg tror? For når ikke jeg tror så er det ikke sånn... Det er tankene til en skeptiker, jeg er skeptisk til Gud, bibelen og Jesus.

Det som er cluet med healere er jo at det finnest mange mange der ute som kun er ute etter å suge pengene dine utav deg og det er jo ikke bare innen "det alternative" det blir svindlet på tro og religion. Det man må gjøre om man ønsker å søke en healer er å gå absolutt etter folkemunn og erfaringer. Å tro at man skal bli healet av Helga med annonse i Dagbladet blir rett og slett for naivt, de som virkelig KAN dette her sitter ikke på 829 nr eller hva det nå er;) Det er her man blir lurt opp i stry. Det er lov å bruke sunn fornuft selv om du søker en healer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mye mellom himmel og jord.....

Selv tror jeg helt klart på healing. Har selv blitt healet flere ganger ( for forskjellige ting ) og det har funket men så er det også Joralf som har healet meg )

Vet jo at det er mange skeptikere der ute, som skal teste og ha peiling på noe de ikke har peiling på. Jeg tror ikke på Gud som han fremstår i bibelen, jeg tror heller ikke på Gud med navnet Gud. Hvorfor er det da så mange som tror når ikke jeg tror? For når ikke jeg tror så er det ikke sånn... Det er tankene til en skeptiker, jeg er skeptisk til Gud, bibelen og Jesus.

Det som er cluet med healere er jo at det finnest mange mange der ute som kun er ute etter å suge pengene dine utav deg og det er jo ikke bare innen "det alternative" det blir svindlet på tro og religion. Det man må gjøre om man ønsker å søke en healer er å gå absolutt etter folkemunn og erfaringer. Å tro at man skal bli healet av Helga med annonse i Dagbladet blir rett og slett for naivt, de som virkelig KAN dette her sitter ikke på 829 nr eller hva det nå er;) Det er her man blir lurt opp i stry. Det er lov å bruke sunn fornuft selv om du søker en healer ;)

Så heldig du er som har blitt healet av Joralf:) Har prøvd å få tak i han, men selfølgelig ikke mulig.

Tror det er sunt å være skeptiker, mye lureri ute å går. Som "Helga" f.eks.

Men samtidig tror jeg at det er lurt å ikke lukke seg for alt.

I dette tilfellet kostet det lite, fikk til og med en gratistime. Og jeg er blitt mye, mye bedre:)

Spennende å høre om deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bluesnorway

Hei, jeg tror på Healing, men ikke dermed på alle og enhver som sier de driver med det. Jeg har selv mange utfordringe rmed helsen min, og skulle gjerne gått til en healer, men jeg vet ikke hvem som er seriøse. Hvis du har fått god hjelp av en healer, lurte jeg på om du ville være så snill og maile meg hvordan jeg kan få tak i vedkommende. Min mailadresse er bluesnorway KRØLL hotmail DOTT com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mye mellom himmel og jord.....

Hei, jeg tror på Healing, men ikke dermed på alle og enhver som sier de driver med det. Jeg har selv mange utfordringe rmed helsen min, og skulle gjerne gått til en healer, men jeg vet ikke hvem som er seriøse. Hvis du har fått god hjelp av en healer, lurte jeg på om du ville være så snill og maile meg hvordan jeg kan få tak i vedkommende. Min mailadresse er bluesnorway KRØLL hotmail DOTT com

Litt privat det her. Men et annet godt tips er å prøve å søke etter seriøs healing på nettet. Gjerne i Oslo...... Det gjorde jeg og det var full klaff.

Masse lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En tidligere kollega som drev med healing og litt av hvert healet bort menssmertene mine. De var borte i ett års tid, men kom så tilbake igjen. Kanskje jeg burde ta en telefon. ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mye mellom himmel og jord.....

En tidligere kollega som drev med healing og litt av hvert healet bort menssmertene mine. De var borte i ett års tid, men kom så tilbake igjen. Kanskje jeg burde ta en telefon. ;o)

Spennende. Ja, du burde nok ta en telefon:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min greier å heale enkelte steder på kroppen, spesielt magen. Dvs. vi tror vel egentlig ikke han kunne klart å gjøre et menneske frisk, men han kan fjerne magesmerter (menssmerter, luftsmerter, kolikksmerter og andre uforklarlige smerter). Dette oppdaga vi får ca to år siden og ungene bruker ham flittig når de har vondt i magen og hodet ;)

Han har egentlig aldri trodd på slikt, så det er med ganske stor undring han ser at det fungerer. Han kan lokalisere smertene helt nøyaktig etter på ha kjent på området en liten stund. Jeg vil ikke si at hendene hans er spesielt varme. Jeg kjenner ikke noe spesielt i starten (han kjenner intens prikking i sin hånd), men plutselig føles det som smerten "suges ut" av kroppen. Veldig merkelig! Han har prøvd på hoftene mine pga at jeg sliter litt med bekkenløsningssmerter etter mine tre svangerskap, men der funker det ikke :-/

Nå som jeg har bevis for at dette virker, så skulle jeg virkelig ønske man kunne brukt litt midler på å undersøke hva som egenetlig skjer. Jeg tenker at det kan ha en naturlig forklaring og at det kan handle om energioverføringer e.l.? Fjernhealing virker jo veldig mystisk, men min kusine ble helt kvitt kraftig eksem etter fjernhealing over telefon. Det var faktisk ikke hun som prata med healeren heller (en kjent healer fra nord-norge, men husker ikke navnet...), men ei tante av oss. Kusina mi visste ingenting om at tante hadde ringt, så pyskiske årsaker kan man iallefall utelukke. Hun ble frisk av den plagsomme eksemen sin fra dagen etter at tante ringte healeren....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min greier å heale enkelte steder på kroppen, spesielt magen. Dvs. vi tror vel egentlig ikke han kunne klart å gjøre et menneske frisk, men han kan fjerne magesmerter (menssmerter, luftsmerter, kolikksmerter og andre uforklarlige smerter). Dette oppdaga vi får ca to år siden og ungene bruker ham flittig når de har vondt i magen og hodet ;)

Han har egentlig aldri trodd på slikt, så det er med ganske stor undring han ser at det fungerer. Han kan lokalisere smertene helt nøyaktig etter på ha kjent på området en liten stund. Jeg vil ikke si at hendene hans er spesielt varme. Jeg kjenner ikke noe spesielt i starten (han kjenner intens prikking i sin hånd), men plutselig føles det som smerten "suges ut" av kroppen. Veldig merkelig! Han har prøvd på hoftene mine pga at jeg sliter litt med bekkenløsningssmerter etter mine tre svangerskap, men der funker det ikke :-/

Nå som jeg har bevis for at dette virker, så skulle jeg virkelig ønske man kunne brukt litt midler på å undersøke hva som egenetlig skjer. Jeg tenker at det kan ha en naturlig forklaring og at det kan handle om energioverføringer e.l.? Fjernhealing virker jo veldig mystisk, men min kusine ble helt kvitt kraftig eksem etter fjernhealing over telefon. Det var faktisk ikke hun som prata med healeren heller (en kjent healer fra nord-norge, men husker ikke navnet...), men ei tante av oss. Kusina mi visste ingenting om at tante hadde ringt, så pyskiske årsaker kan man iallefall utelukke. Hun ble frisk av den plagsomme eksemen sin fra dagen etter at tante ringte healeren....

Jeg har alltid lurt på om broren min kan ha noe healing egenskaper med hendene hans, siden de alltid er ekstremt varme, og de gangene han har massert der jeg har vondt (nakken f.eks), så har det hjulpet helt enormt. Uansett.. her om dagen så fortalte jeg han at jeg trodde han hadde slike egenskaper, hvor av han bare lo av meg. "Det er ikke noe å le av det..." sier jeg.. Og så tok jeg megselv i å videre si "en venninne av meg sier hun har en mann med som kan heale smerte med varme fra hendene hans"... Denne venninnen var altså deg hehe :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid lurt på om broren min kan ha noe healing egenskaper med hendene hans, siden de alltid er ekstremt varme, og de gangene han har massert der jeg har vondt (nakken f.eks), så har det hjulpet helt enormt. Uansett.. her om dagen så fortalte jeg han at jeg trodde han hadde slike egenskaper, hvor av han bare lo av meg. "Det er ikke noe å le av det..." sier jeg.. Og så tok jeg megselv i å videre si "en venninne av meg sier hun har en mann med som kan heale smerte med varme fra hendene hans"... Denne venninnen var altså deg hehe :-)

Hehe, nå ble jeg smigret her ;-)

Mannen min lo det alltid bort i starten. Store, tøffe menn tror jo ikke på slikt tull ;-) Det er litt komisk å se det fårete blikket hans når han faktisk klarer å heale bort smerte *hihi*

Få broren din til kun å holde på smertefulle steder i nakken din og se om det skjer noe? Samtidig har han jo varme i hendene og varme kan føre til mindre smerter. Det rare er at mannen min ikke har de varme hendene. De kjennes helt normalt varme ut... Litt annerledes enn det jeg før har hørt om healing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg tror på Healing, men ikke dermed på alle og enhver som sier de driver med det. Jeg har selv mange utfordringe rmed helsen min, og skulle gjerne gått til en healer, men jeg vet ikke hvem som er seriøse. Hvis du har fått god hjelp av en healer, lurte jeg på om du ville være så snill og maile meg hvordan jeg kan få tak i vedkommende. Min mailadresse er bluesnorway KRØLL hotmail DOTT com

Har sendt deg mail... ;)

Jeg tror på healing. Jeg har prøvd, og har kjent mye rart i kroppen min mens healeren holdt på. Det kan ikke ha vært tilfeldig!

Jeg har ME og har slitt med søvnproblemer siden 91/92. Etter den første fjernhealin "session" sov jeg om natta! Helt utrolig!

Jeg har fortsatt ME, men jeg sover. Og er igrunn veldig godt fornøyd med dèt;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mye mellom himmel og jord.......

Mannen min greier å heale enkelte steder på kroppen, spesielt magen. Dvs. vi tror vel egentlig ikke han kunne klart å gjøre et menneske frisk, men han kan fjerne magesmerter (menssmerter, luftsmerter, kolikksmerter og andre uforklarlige smerter). Dette oppdaga vi får ca to år siden og ungene bruker ham flittig når de har vondt i magen og hodet ;)

Han har egentlig aldri trodd på slikt, så det er med ganske stor undring han ser at det fungerer. Han kan lokalisere smertene helt nøyaktig etter på ha kjent på området en liten stund. Jeg vil ikke si at hendene hans er spesielt varme. Jeg kjenner ikke noe spesielt i starten (han kjenner intens prikking i sin hånd), men plutselig føles det som smerten "suges ut" av kroppen. Veldig merkelig! Han har prøvd på hoftene mine pga at jeg sliter litt med bekkenløsningssmerter etter mine tre svangerskap, men der funker det ikke :-/

Nå som jeg har bevis for at dette virker, så skulle jeg virkelig ønske man kunne brukt litt midler på å undersøke hva som egenetlig skjer. Jeg tenker at det kan ha en naturlig forklaring og at det kan handle om energioverføringer e.l.? Fjernhealing virker jo veldig mystisk, men min kusine ble helt kvitt kraftig eksem etter fjernhealing over telefon. Det var faktisk ikke hun som prata med healeren heller (en kjent healer fra nord-norge, men husker ikke navnet...), men ei tante av oss. Kusina mi visste ingenting om at tante hadde ringt, så pyskiske årsaker kan man iallefall utelukke. Hun ble frisk av den plagsomme eksemen sin fra dagen etter at tante ringte healeren....

Spennende mann du har:)

Det med prikkinger i hendene nevnte den healeren som jeg brukte også, rare greier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mye mellom himmel og jord.......

Hei, jeg tror på Healing, men ikke dermed på alle og enhver som sier de driver med det. Jeg har selv mange utfordringe rmed helsen min, og skulle gjerne gått til en healer, men jeg vet ikke hvem som er seriøse. Hvis du har fått god hjelp av en healer, lurte jeg på om du ville være så snill og maile meg hvordan jeg kan få tak i vedkommende. Min mailadresse er bluesnorway KRØLL hotmail DOTT com

Forresten.....prøv www.oslohealing.no. Les litt der. Har hørt litt positivt. Håper du får hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror definitivt at noen mennesker har evner andre ikke har.

Jeg tror også at det er mange sjarlataner der ute som ikke har disse evnene, men som sier de har det for å loppe desperate mennesker for penger.

De jeg vet av som har evner, de krever ikke penger for å hjelpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både jeg og ungene har hatt nytte av healing. Jeg tror også at mange kunne ha nytte av healing, bare synd at det er så mange useriøse der ute, som utnytter andres ulykke.

Når det gjelder å luke ut hvem som er seriøse og ikke, så blir jeg veldig skeptisk hvis en healer lover at du vil bli bra, og hvis vedkommende tar seg grådig godt betalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende mann du har:)

Det med prikkinger i hendene nevnte den healeren som jeg brukte også, rare greier.

Jøss, sier du det! Vi har nemlig alltid lurt på hvorfor det prikker, for det hadde vi ikke hørt om før :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...