Gjest pinlig men seriøst 0 0 Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Jeg sliter litt med maven for tiden. Avføringen er lysebrun, og i varierende former. Ofte litt tynne kabler...I det siste slik som den nest nederste på denne. http://www.gillianmckeith.info/yourbody/health/stoolanalysispoochart.php Hadde dere satset på et bedre kosthold, eller gått til legen? Hvis man går til legen for maveproblemer, blir man undersøkt for hemorider av legen? Høres helt forferdelig ut spør du meg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Line 6 704 0 Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Jeg ville holdt meg unna det som jeg visste ga meg dårlig mage. Jeg blir sånn i magen som du viser bilde av, når jeg spiser kjøttdeig. Da kan det buldre og brake og magen blir veldig oppblåst i flere dager etterpå. Prøv å spis sunt og variert, så ser du hvordan det blir. Endres det ikke. bør du kontakte legen. Eller ernæringsfysiolog heller, tror de kan hjelpe mye bedre enn legen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.