Gå til innhold

Maveproblemer


Gjest pinlig men seriøst

Anbefalte innlegg

Gjest pinlig men seriøst

Jeg sliter litt med maven for tiden. Avføringen er lysebrun, og i varierende former. Ofte litt tynne kabler...I det siste slik som den nest nederste på denne.

http://www.gillianmckeith.info/yourbody/health/stoolanalysispoochart.php

Hadde dere satset på et bedre kosthold, eller gått til legen?

Hvis man går til legen for maveproblemer, blir man undersøkt for hemorider av legen? Høres helt forferdelig ut spør du meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville holdt meg unna det som jeg visste ga meg dårlig mage. Jeg blir sånn i magen som du viser bilde av, når jeg spiser kjøttdeig. Da kan det buldre og brake og magen blir veldig oppblåst i flere dager etterpå.

Prøv å spis sunt og variert, så ser du hvordan det blir. Endres det ikke. bør du kontakte legen. Eller ernæringsfysiolog heller, tror de kan hjelpe mye bedre enn legen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...