Gå til innhold

Lurt


Gjest Ung Mammas

Anbefalte innlegg

Gjest Ung Mammas

Jeg trodde jeg hadde funnet den store kjærligheten, men det viste seg at mannen hadde gitt seg ut for å være en HELT annen enn den han egentlig er. Ikke bare til meg men han skriver fks på facebook laange setninger hvor han kritiserer samfunnet, uærlige mennesker, folk er altfor opphengt i utseende osv. Med alt dette negative beskriver han altså egentlig seg selv for meg og andre, og alle tror at han er PERFEKT.

En gang han gjorde en handling som han tidligere har sagt at kun "drittfolk gjør når de er i forhold". Jeg "tok han" på det og han sa "lurer på hva slags diagnose jeg egentlig har"

Jeg føler meg så grundig lurt, jeg er i sjokk for at denne mannen jeg ble kjent med OVERHODET ikke finnes. Kommer til å ha enorme problemer med å stole på en mann igjen.

Vurderer å kontakt en psykolog fordi jeg er så knust og sjokket.

Finnes det mange slike folk? hjelp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den store kjærligheten finnes ikke hos han eller hun eller hvor det måtte være, men må skapes

Kjærligheten må bygges opp på et gjennsidig trygt grunnlag for å bli sterk. Det står ikke bare på en, men to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ung Mammas

Den store kjærligheten finnes ikke hos han eller hun eller hvor det måtte være, men må skapes

Takk for svar, men skjønte ikke hva det hadde med dette å gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar, men skjønte ikke hva det hadde med dette å gjøre?

"Jeg trodde jeg hadde funnet den store kjærligheten"

Jeg festet meg med det du skrev her. Jeg skjønner at du føler deg lurt. Men hvor lenge har han klart det ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ung Mammas

"Jeg trodde jeg hadde funnet den store kjærligheten"

Jeg festet meg med det du skrev her. Jeg skjønner at du føler deg lurt. Men hvor lenge har han klart det ?

Ok:) Snart ett år. Vi har hatt et avstandsforhold så derfor har jeg ikke oppdaget det tidligere..:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja dessverre så finnes det mange slik. Derfor må du la dem bevise

over tid at de virkelig har kjærlighet til deg. De vil avsløre seg, så du slipper å føle deg lurt. Hvor leng har du kjent denne typen ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok:) Snart ett år. Vi har hatt et avstandsforhold så derfor har jeg ikke oppdaget det tidligere..:(

Jeg forstår, du er i en sårbar situasjon en han. du har kanskje flere små barn også å forsørge. ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ung Mammas

Ja dessverre så finnes det mange slik. Derfor må du la dem bevise

over tid at de virkelig har kjærlighet til deg. De vil avsløre seg, så du slipper å føle deg lurt. Hvor leng har du kjent denne typen ?

Har kjent han omtrent like lenge som vi har vært sammen. Jeg er sikkert naiv, men tingen er at han har vært utrolig overbevisende, latt som han har fantastiske verdier og setter ærlighet meget høyt.Sagt at han elsker meg og vil ha meg for alltid osv. Alt var løgn, han har gått bak min rygg i ett år samtidig som han har forraktet andre mennesker som gjør det samme osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ung Mammas

Jeg forstår, du er i en sårbar situasjon en han. du har kanskje flere små barn også å forsørge. ?

Jeg har ett barn å forsørge, og det er ikke så lett å ha tankene og hodet der det burde være om dagen:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest litt om det

Jeg skjønner du føler deg lurt og at det er særdeles vondt.

Det er nå slik at enkelte opplever å bli lurt av den de har levet med og bygget opp et liv med kanskje etter ett år eller etter ti eller femten. Det finnes ingen garanti, og jeg er blant dem som har fått et slikt sjokk.

Etter mye bearbeiding har jeg likevel kommet frem til at en til enhver tid faktisk må leve uten den garantien. Man kan kanskje komme dithen at en stoler igjen, men det vil alltid bare være en følese av trygghet. Man kan aldri vite. Likevel må en stole på noen igjen, og stole på denne til eventuelt noe annet kommer for dagen. Som min psykolog sa; Du stoler på noen til det motsatte er bevist. Man kommer seg alltids på bena igjen. Man kan alltid stole på seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjent han omtrent like lenge som vi har vært sammen. Jeg er sikkert naiv, men tingen er at han har vært utrolig overbevisende, latt som han har fantastiske verdier og setter ærlighet meget høyt.Sagt at han elsker meg og vil ha meg for alltid osv. Alt var løgn, han har gått bak min rygg i ett år samtidig som han har forraktet andre mennesker som gjør det samme osv

Grusomt, det er ikke rart at du blir på vakt heretter. Du har vært særdeles uheldig vil jeg si. Han må ha en alvorlig personlighets forstyrrelse ? Hva skulle han oppnå ved å si slike fine ting til deg, hvis han ikke mente det ? Men det verste er at en slik person kan øddelegge for deg og din tilitt til andre menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ung Mammas

Grusomt, det er ikke rart at du blir på vakt heretter. Du har vært særdeles uheldig vil jeg si. Han må ha en alvorlig personlighets forstyrrelse ? Hva skulle han oppnå ved å si slike fine ting til deg, hvis han ikke mente det ? Men det verste er at en slik person kan øddelegge for deg og din tilitt til andre menn.

Ja, jeg tenker at han kanskje har en personlighetsforstyrrelse for det er som at han faktisk selv tror at han er den personen har gir seg ut for å være. Men han har nok ødelagt mye for meg dessverre:( Tusen, tusen takk for svar! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest litt om det

Ja, jeg tenker at han kanskje har en personlighetsforstyrrelse for det er som at han faktisk selv tror at han er den personen har gir seg ut for å være. Men han har nok ødelagt mye for meg dessverre:( Tusen, tusen takk for svar! :)

Ikke la noen få så stor makt over ditt liv.

Jeg bestemte meg for det, at ingen mann skulle få forme meg og bestemme hvem jeg ble som person.

Da er man prisgitt dem man møter i livet. Før eller siden kan mange av oss oppleve svik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ikke noe lureri mer

Uff, ja det er mange slike. Levde bl.a sammen med en i mange år.Men en god ting:Jeg har lært masse og lar meg ALDRI lure igjen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ung Mammas

Ikke la noen få så stor makt over ditt liv.

Jeg bestemte meg for det, at ingen mann skulle få forme meg og bestemme hvem jeg ble som person.

Da er man prisgitt dem man møter i livet. Før eller siden kan mange av oss oppleve svik.

Ja, det er sant..takk for svar!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det finnes slike folk, men husk at det langt fra gjelder alle. Jeg synes ikke du skal mistro neste mann som kommer i din vei, utelukkende pga dårlige erfaringer med én mann. Sunn skepsis er greit, men ikke alle er som denne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...