Lillemus 80 836 5 418 Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Leser på I form og ser de anbefaler vinterjoggesko. Altså ikke piggsko, men sko med mykere såle som sitter bedre på glatta enn vanlige løpesko. For jeg tør ikke ut og løpe nå, joggeskoene er for glatte og piggskoene funker jo heller ikke når det er bare et tynt islag på asfalten. Noen som har erfaring med vinterjoggesko? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hihihi 0 0 Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Så mye om å gjøre kan det ikke være å løpe ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus 80 836 5 418 Skrevet 12. november 2009 Forfatter Del Skrevet 12. november 2009 Så mye om å gjøre kan det ikke være å løpe ;-) *hehe* Det er så godt å komme seg ut! ) I går var det ikke glatt selv om det var frost viste det seg, så de vanlige joggeskoene bar meg 4 km uten problemer. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
....AV 4 709 0 Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Jeg pleier å løpe med vanlige joggesko. Løper mest mulig i gresset i veikanten, det går bra. Kanskje det går an å spraye dekk-klister på skoene for å få dem til å sitte bedre? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus 80 836 5 418 Skrevet 12. november 2009 Forfatter Del Skrevet 12. november 2009 Jeg pleier å løpe med vanlige joggesko. Løper mest mulig i gresset i veikanten, det går bra. Kanskje det går an å spraye dekk-klister på skoene for å få dem til å sitte bedre? Det var jo en god ide! ) Her er det heldigvis så tørt nå for tiden at det ikke er hålke, men ru is på fortauene faktisk. Og jeg løper også i grus/gresskanten av gangveien der jeg kan. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.