Gå til innhold

Vinterjoggesko??? (Babette!)


Lillemus

Anbefalte innlegg

Leser på I form og ser de anbefaler vinterjoggesko. Altså ikke piggsko, men sko med mykere såle som sitter bedre på glatta enn vanlige løpesko.

For jeg tør ikke ut og løpe nå, joggeskoene er for glatte og piggskoene funker jo heller ikke når det er bare et tynt islag på asfalten. Noen som har erfaring med vinterjoggesko?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så mye om å gjøre kan det ikke være å løpe ;-)

*hehe* Det er så godt å komme seg ut! :o) I går var det ikke glatt selv om det var frost viste det seg, så de vanlige joggeskoene bar meg 4 km uten problemer. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier å løpe med vanlige joggesko. Løper mest mulig i gresset i veikanten, det går bra.

Kanskje det går an å spraye dekk-klister på skoene for å få dem til å sitte bedre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier å løpe med vanlige joggesko. Løper mest mulig i gresset i veikanten, det går bra.

Kanskje det går an å spraye dekk-klister på skoene for å få dem til å sitte bedre?

Det var jo en god ide! :o) Her er det heldigvis så tørt nå for tiden at det ikke er hålke, men ru is på fortauene faktisk. Og jeg løper også i grus/gresskanten av gangveien der jeg kan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...