Gjest solfryd 0 0 Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Laget meg for ikke så lenge siden ny e-post adresse. Har nå bestilt en del julegaver på nettet hvor jeg har måttet oppgi e-post adresse. Meldte meg også inn i LOVEFILM.NO og måtte oppgi e-post adresse. Problemet er bare at til alle mine nye kontakter så har jeg skrevet adressen feil. Glemte et tall ved siden av navnet før @ Så nå har all tilbakemelding og bekreftelse på registrerte kundeopplysninger kommet til en helt annen person, som altså eier den "gale adressen". Hjelp... hva gjør jeg!? På cdon.com blant annet trenger de personnummer i tillegg til fødselsnummer. Hva hvis de sendte "meg" en bekreftelse på kundeopplysningene jeg gav dem. Da har det altså kommet i gale hender.... Jeg er såååååå rotete av meg! :-((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((( 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liliaceae 2 688 0 Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Send en mail til den du tror har mottatt mailer fra deg. Da videresender vedkommende sikkert alt til deg. Jeg hadde i alle fall gjort det, og slettet mailene etterpå. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille fisk 193 0 Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Kan du ikke ta kontakt med stedene du har brukt mail adressen din på per tlf, og forklare hva som er skjedd. Er ikke sikkert de kan sende deg bekreftelse osv på riktig adresse, men da kan du forsikre deg om at ikke personnr ditt er havnet i gale hender. Varene kommer jo hjem til deg uansett. evt kan du sende mail til den gale adressen å spørre om han/hun kan videresende bekreftelsene. Mulig personen ikke er norsk, og ikke skjønner et kvekk av det han har fått også. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.