Gjest annesofie84 Skrevet 12. november 2009 Skrevet 12. november 2009 Jeg har bipolar 2 og tar 400 mg lamictal nå etter flere mnd., med opptrapping. I førsten var bivirkningene: Sopp nedentli, flere u.v.i, kvlme (nedsatt matlyst), økt søvnbehov. Nå er det vanskelig å sove, avbrutt søvn. (Bruker 15 mg. remeron for å sove, men det hjelper ikke alltid, selvom det har gjort det før.) For et par dager siden, en times tid etter jeg hadde tatt medisinene, gjespet jeg masse, kunne ikke stoppe det, selvom jeg egentlig ikke var trøtt. Så fikk jeg "tørre" øyne, så nystagmus og dårlig motorikk. Da jeg gik hjem så det utsom jeg var full. Sov i 2 t., så var det over. Dette har ikke skjedd igjen, bare litt den gjespinga de neste tre dagene og disse "tørre" øynene. Jeg vil helst ikke slutte på medisinene, tatt så lang tid for meg å trappe opp og jeg er desperat etter at det skal virke. De fleste bivirkningene hittil har vert forbigående. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 12. november 2009 Skrevet 12. november 2009 Har du tatt serumkonsentrasjonsmåling? Hva var i så fall svaret? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.