Gå til innhold

Facebook? er dere med??


Gjest Fjesbok

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ikke med. Grunnen er at jeg bruker nok tid foran PC'n. Da vil jeg heller bruke fritiden på faktisk å TREFFE venner:-)

Men det er kjekt for alle som ikke har muligheten til det. Tenk på alle enslige mødre som er hjemme med ungene hver kveld. Gifte folk med unger går jo heller ikke ut flere ganger i uka. De fleste ville nok foretrekke å møte folk live enn å skrive på forum og på facebook

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sjøstjerna

Er på facebook.

Men er rimelig passiv der. Føler ikke behov for å kringkaste ting i øst og vest.

Går innom der i blant. Og er innom siden 5-15 minutter mens jeg leser og evt kommenterer noe andre skriver.

Jeg synes facebook er en arena der jeg kan ha litt kontakt med fjern familie. Utover det betyr facebook ingenting, og er i mine øyne totalt oppskrytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med - syns det er kjekt å følge med på hva familie og venner holder på med. Spesielt kjekt å komme i kontakt med gamle venner man ikke har truffet på en stund. Bruker ikke mye tid - bruker nok mye mer tid inne på DOL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke medlem. Ønsker rett og slett ikke å prioritere fritiden min på det. Dessuten liker jeg ikke tanken på å forespør bekjentskaper i hytt og pine nå 3 år etter at hysteriet har lagt seg. Jeg ville foretrukke at folk spurte meg, men dette skjer neppe nå når de fleste begynner å bli leie av facebook og har nok venner.

Har vel mellom 200-300 jeg kunne spurt, men vet ikke jeg tørr for det er ikke "meg" og spørre om folk jeg bare kjenner litt, vil være "vennene" mine.

Kjenner forresten flere jeg kjenner som har meldt seg ut av facebook igjen, fordi de gikk lei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har vært på FB noen år nå, og synes det er en kjekk måte å holde kontakt med kjente i inn- og utland.

Baksiden er at det er mange applications (spill og diverse) som man kan bli litt hektet på - og så blir FB en gedigen tidstyv.

Men er man litt disiplinert så går nå det greit også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er kjekt for alle som ikke har muligheten til det. Tenk på alle enslige mødre som er hjemme med ungene hver kveld. Gifte folk med unger går jo heller ikke ut flere ganger i uka. De fleste ville nok foretrekke å møte folk live enn å skrive på forum og på facebook

Og så er det jo ikke slik at alle har vennene sine i "nabohusene" ;-) Mine venner bor spredt rundt om i hele Norge, og noen i utlandet. En flott mulighet til å holde kontakten med dem også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, jeg er høyst tilstedeværende på fjesboka. Jeg har satt sperringer på profilen min, så den ikke er søkbar. Dermed slipper jeg å bli kontaktet av folk jeg ikke ønsker å ha kontakt med, samt masse ukjente folk.

I tillegg har jeg satt sperringer på en del bilder jeg har lagt ut, slik at kun de få jeg vil skal se dem, faktisk får til å se dem.

Jeg synes det er en flott måte å holde seg oppdatert på hva som skjer rundt omkring, og en lettvint måte å ta kontakt med folk i full fart på. Det er chat-funksjon der også, og selv om den er særdeles ustabil til tider, er den kjempekjekk. Ikke alle man ønsker å legge til på Msn heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på facebook en god stund, ja. Har ikke slektninger her jeg bor, så jeg synes det er OK å se hva slekt og venner andre steder driver med. Jeg er så gammel at det er bare noen få av skolekameratene mine som er på facebook. Men flere og flere av den gamle garde følger etter, har funnet slektninger på bortimot 80 år der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så er det jo ikke slik at alle har vennene sine i "nabohusene" ;-) Mine venner bor spredt rundt om i hele Norge, og noen i utlandet. En flott mulighet til å holde kontakten med dem også :)

Jeg har nesten ingen gamle venner der for de fleste har ikke pc og er ikke interessert. Derimot har jeg endel utlendinger ja ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Not i dag...

Men det er kjekt for alle som ikke har muligheten til det. Tenk på alle enslige mødre som er hjemme med ungene hver kveld. Gifte folk med unger går jo heller ikke ut flere ganger i uka. De fleste ville nok foretrekke å møte folk live enn å skrive på forum og på facebook

Jeg sa ikke at det var feil å være med. Men argumentet mitt var at JEG ikke ønsket å bruke mer tid foran PC'n. Vi har heldigvis valgfrihet her i landet:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har nesten ingen gamle venner der for de fleste har ikke pc og er ikke interessert. Derimot har jeg endel utlendinger ja ;o)

Jøss! Jeg trodde alle hadde PC idag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er på FB og synes det er en artig måte å følge med på venner jeg ikke ser ofte i inn- og utland.

Bruker ikke mye tid der, og skjønner ikke helt tidsargumentet mot å være på FB. En bruker ikke mer tid enn en selv ønsker, og en trenger jo ikke følge med på alt. En velger også selv hvor mye info man vil legge ut om seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...