Gå til innhold

Tamiflu eller ikke?


Gjest Krummeluren

Anbefalte innlegg

Gjest Krummeluren

Har begynt å føle meg dårlig, vond hals og svak feber. Fikk tamiflu på apoteket. Men etter å ha lest litt på nettet ble jeg betenkt over å sette i gang.

Det var da svært til bivirkninger. Og hvis det er slik at jeg bare kan regne med å bli frisk en eller to dager tidligere har jeg begynt å tvile på poenget.

Noen som har noen erfaringer å dele med meg.

Bivirkinger?

Nytte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vil ikke uttale meg om Tamiflu, som jeg ikke har tatt, men har tenkt å ta om jeg blir smittet. Derimot vil jeg anmode ALLE som har tenkt å mene noe om dette heretter, lese om bivirkningene som følger de aller fleste vanlige medisinene vi tar.

ALLE har store eller små bivirkninger. Dette ufattelige maset om hva man skal våge eller ikke, sprer frykt og unødvendig nøling. Det er verre å dø (som noen gjør) enn å spy av Tamiflu noen dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenta vår har tatt Tamiflu i 4 dager nå - hun begynte med den andre dagen med høy feber. Feberen forsvant dagen etter hun hadde begynt. HUn har ike hatt noen bivirkninger - men har fått litt dyp hoste de to siste dagene, ingen feber lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følg magefølelsen :)

Jeg ville heller tatt 2 Paracet, men jeg er en av de som reagerer med bivirkninger på nesten alt av piller. Og jeg får helst de sjeldne dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fru krokodille

Jeg vil ikke uttale meg om Tamiflu, som jeg ikke har tatt, men har tenkt å ta om jeg blir smittet. Derimot vil jeg anmode ALLE som har tenkt å mene noe om dette heretter, lese om bivirkningene som følger de aller fleste vanlige medisinene vi tar.

ALLE har store eller små bivirkninger. Dette ufattelige maset om hva man skal våge eller ikke, sprer frykt og unødvendig nøling. Det er verre å dø (som noen gjør) enn å spy av Tamiflu noen dager.

Godt skrevet :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...