Spirello 4 604 0 Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Er så lei mat.. Har dere forslag til noe kjempeenkelt og godt? vil jo helst ha et vamrt måltid om dagen da.. er til poden og gubben og. Bør gå raskt da vi har mye på tapetet i kveld.. Vurderer rundstykker med pålegg, men det er jo litt kjedelig og da.. Pizza og pølser frister ikke. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban 29 064 4 367 Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Omelett med tomater / salat og stekte poteter hvis du har noen kokte rester, eller med brød? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glimtipper 12 196 2 Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Vi skal spise fiskepinner, salat og stekte poteter. Enkelt og billig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirello 4 604 0 Skrevet 12. november 2009 Forfatter Del Skrevet 12. november 2009 Vi skal spise fiskepinner, salat og stekte poteter. Enkelt og billig. Kan ikke fordra fiskepinner.. hehe.. ikke mye fisk akkurat ) Men smak og behag.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axcia 4 191 0 Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Suppe. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hønse-Magda 0 0 Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Lasagne med brød og salat? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katt-ja 10 668 6 Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Lei mat??? Lei matlaging kan jeg forstå, men... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glimtipper 12 196 2 Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Kan ikke fordra fiskepinner.. hehe.. ikke mye fisk akkurat ) Men smak og behag.. Hater det jeg også, men guttungen spiser det. Er jo tross alt 65 % ren fisk, da 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus 80 801 5 399 Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Kan ikke fordra fiskepinner.. hehe.. ikke mye fisk akkurat ) Men smak og behag.. Det er mer fisk i fiskepinner enn i de fleste fiskekaker og fiskeboller vil jeg tro... Så en pakke fiskekaker her om dagen med 30% (!!!!) fisk i - lurer på om de har lov til å kalle de fiskekaker egentlig? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Middagsplanleggeren 0 0 Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Dagens middag blir bakte poteter fra i går samt noe innbakt fisk og innbakte reker. Rett og slett restemiddag her i dag. :-) Anbefaler deg veldig å lage menyliste som strekker seg over en uke av gangen. Sett deg ned med kalender, mann og barn, og planlegg mat ut fra hva dere skal på av aktiviteter den kommende uka. Med litt planlegging og innkjøp på forhånd kan man få til næringsrik og god mat på kort tid også de dagene det er hektisk. Og er du smart, lar du hver dag få "sin" hovedingrediens. Kylling på mandag og torsdag, f.eks., svin på tirsdag og fisk på onsdag. Helga blir gjerne litt spesiell og kanskje noe vanskeligere å planlegge slik. Bare et tips som funker kjempebra for de som prøver! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust 0 0 Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Jeg er også matlei. Lei av å lage og lei av å spise :-( I dag skal vi ha båtpoteter og rester av en hjortesteik. Rå gulrøtter til. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candyqueen_83 11 417 0 Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Pitabrød med fyll? F.eks salat, og kjøttdeig med en saus? Jeg pleier å helle et glass tandorisaus over kjøttdeigen eller kyllingkjøttet. Enkelt, raskt og kjempegodt ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly 24 735 311 Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Spist munker ennå i dag? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candyqueen_83 11 417 0 Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Spist munker ennå i dag? Ikke i dag, men jeg skal steke opp resten av røra nå snart ) Alle jeg stekte i går forsvant som dugg for solen. Hehe 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meg__123! 5 810 0 Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 koteletter med grønnsaker ,stekt i ildfast form i ovnen.. pasta carbonara, taco, fylte rundstykker, wok, sandwich... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tonette 2 255 1 Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Noe som jeg synes er enkelt og godt er: Kokt ris En klatt melange smeltes i stekepannen. Bland inn ca en teskje karri. Putt oppi reker. Jeg bruker ferdigpillede fra boks, men tørker av dem først. Når rekene har lunket seg litt så blander du det med risen. Dryss over litt dill. Dette synes jeg er digg, men dessverre er det ingen andre i huset som liker det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli 0 0 Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Sikkert for sent nå, men til en annen dag? Når jeg har dårlig tid og lyst på noe enkelt, så lager jeg min egen pasta carbonara. Kok båndspaghetti. Stek bacon i biter. Bland et par eggeplommer med fløte og masse pepper og litt salt. Hell blandingen over den ferdigstekte baconen og la dette putre på steikepanna i et par minutter. Sil av pastaen og hell baconblandingen over. Mmmmmmm 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.