Gjest rosella27 Skrevet 12. november 2009 Skrevet 12. november 2009 Har gått på serequel akkurat en uke. Trappet opp til 200 mg i går, og i dag har jeg mistet kraften i ene foten. Var å spilte bowling i går og etter dette føltes knærne ut som gele, og i dag har jeg problemer med å gå. Har ingen annen forklaring på dette enn at det er bivirkninger av medisinen. Har innimellom kramper i låret mens jeg sitter helt stille og er ganske fortvilet. Hva gjør jeg nå? Finnes det noe mot disse plagene eller må jeg bytte medisiner enda en gang? Zyprex ga meg også store muskelsmerter... Vet ikke hva jeg skal gjøre... Prøve å ikke belaste foten? Eller fortsette å halte? Jeg har også smerter i håndleddet etter å ha støttet meg til vegger og rekkverk i dag. Skal etter planen ta serequel i kveld også... men hvordan vil kroppen være i morgen da? Legen sier jeg ikke skal kjøre bil, men jeg er dønn avhengig av bil da jeg bor på landet og flere kilometer fra nærmeste butikk. Sukk. Men jeg er svimmel også, og i morgen må jeg på obligatorisk førstehjelpskurs i forbindelse med jobb. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.