Gå til innhold

Barnebidrag - hvordan beregnes denne?


Gjest skolemann

Anbefalte innlegg

Gjest skolemann

Er i et forhold hvor vi har to barn sammen, men jeg er usikker på hvor lenge dette holder. Jeg sluttet jobben i sommer for å gå på skole og tjener langt mindre nå enn tidligere - har ca 15000,- netto pr mnd. Dette er akkurat så jeg greier meg nå som vi bor sammen, men hvis jeg må ut så kommer jeg til å betale mer for kost og losji.

Skal jeg betale barnebidrag på toppen av dette så er jeg godt på minussiden hver måned. Noen som vet hvordan man beregner barnebidrag når man har lav inntekt - og er under utdannelse?!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er i hvert fall bedre å betale litt enn å lfå det utsatt. Jeg kjenner flere som betaler 200-400 kr for mer enn en unge. Det kommer jo helt an på hvor mye kona di tjener også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...