Gjest gravidpsykofarmaka 0 0 Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Hvordan er det med bruk av ssri og svangerskap? Og i forholdt til sovetabletter/beroligende, kan disse brukes i små doser i svært korte perioder eller er det uansett klart nei i forhold til svangerskap på linje med alkohol? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trilafonmor 0 0 Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Når jeg var gravid fikk jeg Trilafon og Seroxat. Vival i små doser og ikke til bruk hver dag. SSRI fikk jeg ikke. Nå er barna store nok til at jeg ser barnet ikke har fått noen skader av dette. Men angsten for at noe skulle være galt psykisk så fort jeg fikk roet meg ned med at det ikke var noe galt fysisk var ikke lett å leve med. Og slike spørsmål får man ikke avklart på de første tre årene... Lykke til. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trilafonmor 0 0 Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Sarotex mener jeg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.