Gå til innhold

Det er ikke alltid slik det ser ut som


Gjest Blæææh

Anbefalte innlegg

Gjest Blæææh

Jeg har erfart at ting ikke alltid er slik det ser ut som!

De siste dagene har min samboer måttet være hjemme med barnet vårt fordi jeg har vært for syk til å ta meg av det.

Utad ser dette ut som: Å for en snill mann, som tar seg av barnet sitt mens moren er syk!

Det ville jeg også ha tenkt..før!

Nå så ser jeg hvor mye som skal til før han gjør det, føler at jeg nærmest må be på mine knær og gråte før han tar meg på alvor.

Han verker etter å komme tilbake på jobb og snakker om hvordan ting blir gjort når han ikke gjør det og at han gruer til å ta det igjen.

Jeg prøvde i det lengste å holde ut med plagene mine for at han skulle slippe å være hjemme fra jobb.

Jeg er så lei meg, fordi jeg kommer sist i rekken. Før ville jeg vært glad for å få mat på senga og en mann som ordner barna når jeg syk. Men jeg har nå innsett at det er jo ikke meg han gjør det for! Det er jo barna!!

Jeg blir så lei meg når jeg tenker på hvor alene jeg var når jeg var gravid, kjærtegn må jeg be om.

Jeg takker for alle synspunkter i den tidligere tråden min, det har hjulpet meg å få opp øynene, og jeg sier ikke at jeg ikke er skyld i at ting har blitt sånn.

Jeg skal gjøre mitt for at det skal bli bedre, men denne gangen klarer jeg ikke gjøre det alene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Blæææh

Jeg har fulgt med på den andre tråden din.

Ønsker bare å vise medfølelse og gi deg en god klem...

Tuuusen takk for klemmen, sender en tilbake jeg :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sjøstjerna

Synd du har det slik.

Når ga du selv din mann et kjærtegn? Sa noen pene ord? eller kom til han med et glass vin og stort smil?

Man kan ikke kreve. Men man kan gi. Ofte sår dette et ønske hos den andre i å gi noe igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det lov å være borte fra jobb pga. syk kone?

Det har jeg aldri hørt om eller noen gang praktisert.

''Er det lov å være borte fra jobb pga. syk kone?''

Jada - om mor er hjemmeværende med barn og blir syk har man lov til å ta ut sykt-barn-dag, de gjelder nemlig for barn _eller_ barnepassers sykdom og barnepasser i dette tilfellet er mor. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletia

''Er det lov å være borte fra jobb pga. syk kone?''

Jada - om mor er hjemmeværende med barn og blir syk har man lov til å ta ut sykt-barn-dag, de gjelder nemlig for barn _eller_ barnepassers sykdom og barnepasser i dette tilfellet er mor. :o)

Dette burde jeg ha visst for lenge siden.

Begynner å bli litt i seneste laget for min del:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blæææh

Synd du har det slik.

Når ga du selv din mann et kjærtegn? Sa noen pene ord? eller kom til han med et glass vin og stort smil?

Man kan ikke kreve. Men man kan gi. Ofte sår dette et ønske hos den andre i å gi noe igjen.

Å gi et kjærtegn er for ham å invitere han til sex og det er da han kan gi meg kjærtegn også. Nei jeg gidder ikke ha sex med en som ikke kan gi meg mer i hverdagen, og som sovner med en gang etterpå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sjøstjerna

Å gi et kjærtegn er for ham å invitere han til sex og det er da han kan gi meg kjærtegn også. Nei jeg gidder ikke ha sex med en som ikke kan gi meg mer i hverdagen, og som sovner med en gang etterpå!

Jeg har ikke lyst å forsvare din mann. Slik du beskriver situasjonen som kommer ikke han heldig ut.

Men hva vil du gjøre med det?

Leve i irritasjon videre slik det er nå?

Forlate han og få en irritasjonsmoment mindre?

Forsøke å komme han i møte i håp om at han også nærmer seg deg igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blæææh

Jeg har ikke lyst å forsvare din mann. Slik du beskriver situasjonen som kommer ikke han heldig ut.

Men hva vil du gjøre med det?

Leve i irritasjon videre slik det er nå?

Forlate han og få en irritasjonsmoment mindre?

Forsøke å komme han i møte i håp om at han også nærmer seg deg igjen?

Jeg vil gjøre alt jeg kan for at dette skal vare, jeg vet at det er han jeg vil dele mitt liv med. Men akkurat nå klarer jeg ikke se så mye positivt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest sjøstjerna

Jeg vil gjøre alt jeg kan for at dette skal vare, jeg vet at det er han jeg vil dele mitt liv med. Men akkurat nå klarer jeg ikke se så mye positivt.

Håper du får mulighet til å få hvilt deg litt.

Og at du og din mann for mulighet til å gjøre noe positivt sammen. Dette kan gi påfyll for dere begge i ønske om å glede hverandre. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette burde jeg ha visst for lenge siden.

Begynner å bli litt i seneste laget for min del:-)

Om jeg ikke husker helt feil var mor/far utelatt fra syk-barnepasser-ordningen i starten.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...