Axcia 4 191 0 Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Britene er stygge, står det. Og norske damer er vakre. Er du medlem på nettstedet, kanskje? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrxx 18 710 94 Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Jeg kommer nok ikke inn der:-).............og ikke er det interressant heller. Men jeg er enig i at britene ikke er så veldig pene og jeg er enig i at norske jenter er svært pene. Ikke mange land som slår de norske jentene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan 55 681 1 429 Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Hvis det er de andre medlemmene som skal stemme, er jeg garantert alt for gammal til å få særlig mange stemmer:-) uansett er jeg ikke på sjekker'n:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anglofil 0 0 Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Britene er virklig ikke noen fruktfat! Men de kan snakke meg rundt når som helst med den humoren de har... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.