Gå til innhold

Handel i USA


Gjest Fioletta

Anbefalte innlegg

Gjest Fioletta

Jeg gjorde nettopp en handel på en seriøs nettside i usa. Der sto det at de første som handlet dette produktet, skulle få fri frakt. Jeg tenkte jo som så at dette måtte sikkert gjelde innen for amerika. Men det sto det ingen ting om.

Så da tenkte jeg at jeg kunne jo prøve å legge inn en bestilling. Jeg måtte jo da fylle inn alt det vanlige, navn, fødselsdato adresse osv Og så kom det opp at man måtte velge hvilket land man kom i fra. Jeg fant Norge, og krysset av for det. Tenkte kanskje at de da automatisk ville sette på frakt til utland, men nei da, det sto fortsatt gratis frakt.

Og smilet var brett da jeg trykte på betaling, og fikk mail om at alt var ok, og pakken skulle bli sendt så fort som råd.

Yes, spart 1000 kr på å hande i usa ink mva og toll!

Men den gang ei.. det går kanskje 5 min, så får jeg en ny mail (fra paypal). De har betalt tilbake pengene mine. Og så står det ingen ting mer! Jeg er jo ganske så sikker på at det er pga at jeg bor i Norge, men hvorfor i allverden får jeg gjennomført hele handelen når jeg ikke får lov til å handle?? Og hvorfor står det ingen ting om hvorfor pengene blir tilbakebetalt?

Har de lov til å gjøre slikt? Det bør jo stå svart på hvitt at det er f.eks kun de som bor i USA som får handle. Og hva er poenget med å ha en liste over omtrent alle land i verden, hvis ikke alle får handle? Da burde det jo ha stått usa, og _kun_ usa.

Ble endel skuffa for å si det slik! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...