Gjest Prøver uten nick nå... 0 0 Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Har bipolar 2... Hatt en depressiv periode som jeg får Efexor depot for. Det dumme er at jeg får mye angst av det, blodtrykket mitt skjøt til himmels så jeg måtte til med medisin mot dette også. Greit nok - det kom under kontroll. Samme med depresjonen. Har hatt veldig god effekt av samme medisin før uten bivirkninger, så dette er utrolig kjedelig for meg. Det andre er at jeg har mistet evnen til å tilfredsstille meg selv seksuelt. På grunn av overgrepstraumer er dette det eneste jeg kan glede meg over seksuelt (jeg har total sperre for å ha sex med partner eller gå til gynekolog). Jeg blir definitivt ikke noe glad av den bivirkningen!!! Også synes jeg det er så utrolig pinlig! Dette er jo kjente bivirkninger, men likevel. Jeg har også fått mye mer angst som sitter veldig i kroppen. Skjelving, hjertebank, kaldsvette, ilinger i kroppen. Hva skal jeg gjøre med dette??? Andre alternativer? Litium? Jeg tar nå følgende for psykiske problemer: Efexor 150mg Seroquel 650mg Ps: Kan ikke bruke Wellbutrin. Ville være svært takknemlig for ditt synspunkt NHD, om du har tid. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Prøver uten nick nå... 0 0 Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 .. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nils Håvard Dahl, psykiater 33 514 1 010 Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Du tar Seroquel, Lamictal og Efexor. Et alternativ er å bytte ut Efexor med Cipralex. Et annet er å legge til litium. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Prøver uten nick 0 0 Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Du tar Seroquel, Lamictal og Efexor. Et alternativ er å bytte ut Efexor med Cipralex. Et annet er å legge til litium. Takk for det.. Da blir det i tlfelle Litium, for Cipralex har jeg prøvd. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.