Gå til innhold

Flau +andre bivirkninger av Efexor - hjelp NHD!


Gjest Prøver uten nick nå...

Anbefalte innlegg

Gjest Prøver uten nick nå...

Har bipolar 2... Hatt en depressiv periode som jeg får Efexor depot for. Det dumme er at jeg får mye angst av det, blodtrykket mitt skjøt til himmels så jeg måtte til med medisin mot dette også. Greit nok - det kom under kontroll. Samme med depresjonen. Har hatt veldig god effekt av samme medisin før uten bivirkninger, så dette er utrolig kjedelig for meg. Det andre er at jeg har mistet evnen til å tilfredsstille meg selv seksuelt. På grunn av overgrepstraumer er dette det eneste jeg kan glede meg over seksuelt (jeg har total sperre for å ha sex med partner eller gå til gynekolog). Jeg blir definitivt ikke noe glad av den bivirkningen!!! Også synes jeg det er så utrolig pinlig! Dette er jo kjente bivirkninger, men likevel. Jeg har også fått mye mer angst som sitter veldig i kroppen. Skjelving, hjertebank, kaldsvette, ilinger i kroppen.

Hva skal jeg gjøre med dette??? Andre alternativer? Litium?

Jeg tar nå følgende for psykiske problemer:

Efexor 150mg

Seroquel 650mg

Ps: Kan ikke bruke Wellbutrin.

Ville være svært takknemlig for ditt synspunkt NHD, om du har tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater

Du tar Seroquel, Lamictal og Efexor.

Et alternativ er å bytte ut Efexor med Cipralex. Et annet er å legge til litium.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Prøver uten nick

Du tar Seroquel, Lamictal og Efexor.

Et alternativ er å bytte ut Efexor med Cipralex. Et annet er å legge til litium.

Takk for det.. Da blir det i tlfelle Litium, for Cipralex har jeg prøvd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...