Gå til innhold

Hva handler du fra nettbutikker/ebay før jul?


Gjest penger å spare

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg anbefaler Strawberrynet.com

Bestiller du nå (husker ikke helt fristen, men til slutten av nov.)

får du et gratis sølvsmykke på kjøpet,

pluss du får 5 % rabatt pga de nettopp har fått siden på norsk,

pluss evnt lojalitetsrabatt om du har handlet der før, opptil 10 %,

pluss en del juletilbud, pluss er du ny kunde får du valgfri stylasminke...

og de har masse flotte merkevarer -rimelig og fraktfritt.

Toll om over 200, men scann kvitteringen og send dem så får du det refundert :)

har handlet der mange ganger og er kjempefornøyd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har i år som tidligere år gått litt bananas på Unicefs nettbutikk, men dersom formålet er å spare penger, burde du strengt tatt holde deg unna det stedet;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har i år som tidligere år gått litt bananas på Unicefs nettbutikk, men dersom formålet er å spare penger, burde du strengt tatt holde deg unna det stedet;-)

Himmel - jeg kikket litt på unicef.no som du henviste til (forresten hadde det vært lurt om de hadde hatt noen gaver som var litt rimeligere - hadde vært greit med en sånn ekstragave man kan slenge på til alle - sånn i 100 kr's klassen f.eks.)...

og under "Vanlige spørsmål" står dette (dog litt langt ned på siden):

Jeg har fått en UNICEF gave til verdens barn - kan den byttes og kan jeg få pengene tilbake?

Jeg håper og tror at ikke det er et _vanlig_ spørsmål?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Himmel - jeg kikket litt på unicef.no som du henviste til (forresten hadde det vært lurt om de hadde hatt noen gaver som var litt rimeligere - hadde vært greit med en sånn ekstragave man kan slenge på til alle - sånn i 100 kr's klassen f.eks.)...

og under "Vanlige spørsmål" står dette (dog litt langt ned på siden):

Jeg har fått en UNICEF gave til verdens barn - kan den byttes og kan jeg få pengene tilbake?

Jeg håper og tror at ikke det er et _vanlig_ spørsmål?

Jøss, det var utrolig spesielt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest nysgjerrigberta

Jeg anbefaler Strawberrynet.com

Bestiller du nå (husker ikke helt fristen, men til slutten av nov.)

får du et gratis sølvsmykke på kjøpet,

pluss du får 5 % rabatt pga de nettopp har fått siden på norsk,

pluss evnt lojalitetsrabatt om du har handlet der før, opptil 10 %,

pluss en del juletilbud, pluss er du ny kunde får du valgfri stylasminke...

og de har masse flotte merkevarer -rimelig og fraktfritt.

Toll om over 200, men scann kvitteringen og send dem så får du det refundert :)

har handlet der mange ganger og er kjempefornøyd :)

''Toll om over 200, men scann kvitteringen og send dem så får du det refundert :)''

Sånn rent praktisk: Hva skriver du i mailen til dem? Eller har de en spesiell blankett man må fylle ut? Jeg lurer på å bestille fra dem, men tør ikke stole på at jeg får momsen tilbake? Orker du å svare meg blir jeg svært takknemlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har handlet et par veggkart til en jeg vet ønsker seg nettopp det hos Allposters. (Lynrask levering forresten, det tok 2 dager.)

http://www.allposters.com

Hos Enklere Liv fant jeg selvgående visp + liten lupe til å ha rundt halsen, til bestemoren min. (og noen ting til meg selv):

http://www.enklereliv.no

Bokklubben har en fin gavebutikk, her har jeg kjøpt smykkeskrin til svigerinne, blender til kjæreste, skoesker i plast til meg selv, og koppesett til niese.

http://www.bokklubben.no/SamboWeb/side.do?rom=tingogtang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Toll om over 200, men scann kvitteringen og send dem så får du det refundert :)''

Sånn rent praktisk: Hva skriver du i mailen til dem? Eller har de en spesiell blankett man må fylle ut? Jeg lurer på å bestille fra dem, men tør ikke stole på at jeg får momsen tilbake? Orker du å svare meg blir jeg svært takknemlig :)

Jeg har scannet kvitteringen og lagret den som jpg-fil.

Så skriver jeg en mail til de (adr finner du på kontaktinfoen på sia deres).

Jeg er litt rusten på engelsk, men skriver noe sånn:

Refund of package no 24999 (uff min engelsk... men du refererer til pakkenr/fakturanr)

Thanks for fast delivery. Unfortunately I had to pay taxes for the package,

140 NOK. Could you please refund it to me?

Kind regards

Ola Nordmann

Jeg skrev ned mitt kontonr første gangen, men det virker som de refunderer til den kontoen du betalte fra (f.eks. visakonto), dette så jeg da jeg bad de refundere på en annen konto jeg har, mens pengene kom inn på den jeg betalte fra.

Strawberrynet betaler av ren goodwill... veldig snille de folka der. Får masse gratis ekstrating, gratis porto og tilbakebetalt tollen i tillegg til svært gode rabatter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...