Gå til innhold

Litt skryt av HP og Elkjøp


nick

Anbefalte innlegg

Jeg pleier å henge ut produsenter/leverandører når jeg får feil på produkter, dårlig kundeservice, etc. CDON er et sånt drittfirma som, når de ikke hadde det jeg bestillte, sendte meg "noe tilsvarende", og noen måneder etter at jeg betalte, fikk jeg inkassokrav pga manglende betaling. Styr unna!

For 2 1/2 år siden kjøpte jeg en HP laptop med touch screen. Dem kostet 11000 kr. Den har vært en treg jævel, men etter at jeg satt inn ekstra RAM (minne) så har den vært så der.

For en måneds tid siden sluttet høytalerne å virke. Jeg brukte headset isf. Så sluttet touch screen å virke. Jeg greide meg uten den også.

Så ville den ikke starte. Lysene kom på, men skjemen var svart. Jeg fikk den i gang ved å koble fra strømmen og batteriet. Da startet den igjen, men nå var det litt for mye galt.

Jeg ringe HP. Drittfolk som ikke ville sette meg over til support (det koster penger), han på sentralbordet satte meg isf over til en annen på sentralbordet. Da tror man faktisk at man får hjelp, men man snakker bare med et annet kålhode.

Så jeg tok med HP'n til Elkjøp og reklamerte. Den gikk rett inn i systemet og jeg mottok regelmessige SMS'er om hvor den var, hva de gjorde, etc. For 2 dager siden var den klar.

Ny skjerm og nytt hovedkort! Null kostnad!

Det er som å ha fått en ny laptop!

Så i stedet for at jeg lager en youtubevideo om HP laptop vs hammer, så skryter jeg litt her.

Best for alle parter, IMHO.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra at du har fått så god service. Nå har jeg handlet en del på CDON og aldri hatt problemer med dem. Så det kan jo hende du har hatt maks uflaks der.

Mine varer kommer raskt og korrekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...