Gå til innhold

Zyprexa den første uken


rovana

Anbefalte innlegg

Skal starte på Zyprexa 5 mg mot grensepsykose, tankekjør og angst. Hvordan artet deres opplevelse den første uken med Zyprexa seg? Hva kan jeg forvente av virkninger og bivirkninger? Andre ting jeg bør være oppmerksom på?

Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg blir enormt tørr i munnen og i øynene av Zyprexa. Når jeg i tillegg blir ganske trøtt av dem kan det være vanskelig å få igjen gangsynet om morgenen. Det kjennes som en hang-over. Jeg opplever heldigvis ingen vektoppgang, så jeg hører nok til de heldige der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest imzedimze

var så trøtt at jeg nesten ble svimmel første par dagene, etter det bare sov jeg godt på natten, men fungerte kjempebra på dagen.

men ble gal etter junk food, og gikk opp fra 55 kg til 70. fikk overspising av den rett og slett.

synd for den fungerte så bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...