Gjest meagaininanother 0 0 Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Hei. Jeg er 24 år. Begynt på nytt studie i høst. Synes det er vanskelig, synes alt er vanskelig. Har problemer med konsentrasjonen for tiden. Har hatt problemer med angst i noen måneder. Men det er bedre nå. Nå er jeg bare trett. I går la jeg meg kl.19.00, og sov til kl.08.30. Likevel var jeg ikke opplagt når jeg stod opp, og jeg var trøtt da jeg kom hjem fra en to timers økt på skolen. Er enda mer trøtt nå. Det er vanskelig for meg å sitte i klasserommet. Det er for stille, det skjer for lite, og jeg får det dårlig og blir trøtt. Vi nærmer oss eksamen, men jeg har hverken ork eller overskudd. Jeg har hatt det med mye tretthet og lite motivasjon i et par uker nå. Bør jeg vente litt til med å gå til lege? Og hvor lenge er det fornuftig å vente? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FGT 4 244 108 Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Dette er ikke lett å si, for det kan være så mange ting som du kan være berørt av livet ditt. Men dårlig motivasjon kan tyde på at du i hvertsfall er sliten. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hidi, the scorpion 13 082 0 Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Man får slik følelse når man sover for mye! Og du sover alt for mye. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest meagaininanother 0 0 Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Jeg et trøtt uansett om jeg sover 4, 8 eller 12 timer. Finner ingen "ideel" sovemengde. Jeg håper det går over igjen. Men må innrømme at jeg ser mørkt på mye nå, jeg føler meg bare så usikker og dum... But...det kan gå over..som det sedvanlig gjør... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest b-menneske-deluxe 0 0 Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Jeg et trøtt uansett om jeg sover 4, 8 eller 12 timer. Finner ingen "ideel" sovemengde. Jeg håper det går over igjen. Men må innrømme at jeg ser mørkt på mye nå, jeg føler meg bare så usikker og dum... But...det kan gå over..som det sedvanlig gjør... ''Jeg et trøtt uansett om jeg sover 4, 8 eller 12 timer. Finner ingen "ideel" sovemengde.'' Amen! her og... er trøtt UANSETT 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest meagainanother 0 0 Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 ''Jeg et trøtt uansett om jeg sover 4, 8 eller 12 timer. Finner ingen "ideel" sovemengde.'' Amen! her og... er trøtt UANSETT ok. Har alltid vært b- menneske, men aldri så konstant trøtt som nå. Har ikke noe "energihøydepunkt" lengre, hater det! Jeg satser på at det er fordi det blir mørkt, pms og diverse årsaker. Lurer hvorfor jeg alltid har hatt lite energi, kanskje det er mine matvaner? Har tatt blodprøve, og de var fine. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest okada 0 0 Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Jeg har hatt det slik som du siden jeg var veldig ung. Har etterhvert fått diagnoser, bla lavt stoffskifte og bipolar. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bookworm 10 914 36 Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Ta deg en tur til legen og få målt diverse verdier, det kan være blodmangel, jernmangel eller andre ting du trenger tilskudd av. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FGT 4 244 108 Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Jeg et trøtt uansett om jeg sover 4, 8 eller 12 timer. Finner ingen "ideel" sovemengde. Jeg håper det går over igjen. Men må innrømme at jeg ser mørkt på mye nå, jeg føler meg bare så usikker og dum... But...det kan gå over..som det sedvanlig gjør... Nå er det viss noe som heter noe sånt som, kroninsk tretthets syndrom også. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nils Håvard Dahl, psykiater 33 514 1 010 Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Om du ikke vet noen åpenbar grunn, er det lurt å gå til lege snarest siden eksamen lurer i det fjerne. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.