Gjest solfryd 0 0 Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 KIan man gli ut og inn av psykoser (frisk/syk vekselsvis), eller er psykose en kronisk tilstand som ikke vil gå bort uten behandling?' Gjelder det også nærpsykoser? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bipp.. 0 0 Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Jeg har kun vært nærpsykotisk men det kom og gikk. Hvordan det er med psykose vet jeg ikke. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjøbris 147 0 Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Ja, det er vanlig for mange å gli inn og ut av materialet. Det gjelder vel også mildere psykotiske opplevelser- tror jeg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nils Håvard Dahl, psykiater 33 514 1 010 Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Ja, det kan en, og det gjelder selvsagt enda mer for nærpsykoser. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.