Gjest nissebussen 0 0 Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Jeg er en dame som skal kjøpe julegaver til venninners barn. Problemeter at jeg har null peil på hvilke klær som har fint design og som er av god kvalitet? Sånn som er litt stas å få i gave fordi det kanskje koster for mye å kjøpe selv. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MayLynn 0 0 Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Her er noen, mer eller mindre dyre: Lego, Mexx, MinATure, Marimekko, Exit, MeeToo, Fransa Kids, Diesel, Elle, Claire, Memini... kommer kanskje på flere siden... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axcia 4 191 0 Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Hvor gamle er barna? Til litt større gutter, fra ca 8 år og oppover, er Bjørn Borg-boxere er slager. Volcom, DC, Quicksilver og Peak Performance, er populært. Benetton har mye fint til jenter, men er ikke mye dyrere enn kleskjedene. Jenter fra 6 år: WOW! har mye til den aldersklassen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra 0 0 Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Jeg synes Timberlandklær er fine til gutter, men de er skrekkelig dyre. Til de minste barna av begge kjønn liker jeg godt Petit Bateau - samme kan sies om dem. Om du ønsker å gi "fornuftige" ullklær til de små er Nøstebarns fine (og dyre). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mallet 0 0 Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Polarn O. Pyret er også bra, god passform og kvalitet. Koster litt, men blir ikke utvasket og stygt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak 11 239 0 Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Kommer an på alder på barna. Men Fix (selges i Lindex) har fine og holdbare klær. Bittelitt dyrere enn andre Lindex-klær, men veldig bra! Lingon & Blåbær har også superbra klær, men de selges vel kun på homeparty. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.