Gå til innhold

Gode kvalitetsmerker for barn?


Gjest nissebussen

Anbefalte innlegg

Gjest nissebussen

Jeg er en dame som skal kjøpe julegaver til venninners barn. Problemeter at jeg har null peil på hvilke klær som har fint design og som er av god kvalitet? Sånn som er litt stas å få i gave fordi det kanskje koster for mye å kjøpe selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her er noen, mer eller mindre dyre:

Lego, Mexx, MinATure, Marimekko, Exit, MeeToo, Fransa Kids, Diesel, Elle, Claire, Memini... kommer kanskje på flere siden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gamle er barna?

Til litt større gutter, fra ca 8 år og oppover, er Bjørn Borg-boxere er slager.

Volcom, DC, Quicksilver og Peak Performance, er populært.

Benetton har mye fint til jenter, men er ikke mye dyrere enn kleskjedene.

Jenter fra 6 år: WOW! har mye til den aldersklassen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Timberlandklær er fine til gutter, men de er skrekkelig dyre.

Til de minste barna av begge kjønn liker jeg godt Petit Bateau - samme kan sies om dem. Om du ønsker å gi "fornuftige" ullklær til de små er Nøstebarns fine (og dyre).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer an på alder på barna. Men Fix (selges i Lindex) har fine og holdbare klær. Bittelitt dyrere enn andre Lindex-klær, men veldig bra!

Lingon & Blåbær har også superbra klær, men de selges vel kun på homeparty.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...