Gå til innhold

UFO-bortføring...


Gjest nysgjerrigjeg

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • hidi, the scorpion

    12

  • Lillemus

    3

  • Elis31

    2

  • Bookworm

    2

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Du så "Studio FEM fra den andre siden" i går du også? ;o)

Jeg tror på ufoer og sånt jeg altså, men Gry Jannicke Jarlum har definitivt røyka noe mer enn vanlig rullings...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mye rart rundt omkring

Nei men jeg har visst sett betlehemsstjerna.

Jeg var 9 år dengang og trodde julaften var dagen jesus ble født på.

Julaftenen var over, jeg våknet i halv femtiden 1.juledag, tittet på gavene mine og tok meg en tur inn på stua. Gikk bort til vinduet og tittet ut, og så betlehemsstjerna. Jeg visste med en gang at det var den jeg så. det var en sånn mangetagget stor stjerne på himmelen. Bak den var det en annen stjerne som dannet sånne ektratagger imellom taggene på den fremste stjerna. Jeg så dybdeforskjellen godt, og det var ingen tvil om at stjerna jeg så var laget av to stjerner, og jeg var ikke i tvil om at det der var betlehemsstjerna. Jeg satt og så på den lenge før jeg gikk og la meg igjen. (Og ble egenlig ganske snurt da ingen ville tro meg da resten av huset begynte å våkne til liv et par timmer senere)

Først da jeg ble eldre fikk jeg vite at det egentlig var 25 desember Jesus ble født, og i voksen alder overhørte jeg en prest fortelle om betlehemsstjerna. Da han fortale at den egentlig ikke var en stjerne men to, en stjerne foran og en stjerne bak,altså en dobbelstjerne, gikk det en iling nedover ryggen min og hårene på armene mine reiste seg. Jeg kjente jeg hadde lyst til å spørre presten hvor han hadde det fra, men torde ikke... Og det angrer jeg litt på.

Og for å ha sagt det så er jeg ikke å regne som noen spesiell religiøs person. Jeg er døpt og konfirmert, ungene er døpt, og jeg er i kirka ved dåp, konfirmasjon, bryllup og begravelse til folk i slekta. Thats it.

Går ikke engang i kirka i jula...

Men det var en merkelig opplevelse iallfall...

Og jeg tror det finnes mer enn vi vet om...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nysgjerrigjeg

''Har noen her blitt bortført av ufoer?''

Regelmessig. 2-3 ganger i måneden over mange år. Første gang tror jeg må ha vært i 1987.

''Regelmessig. 2-3 ganger i måneden over mange år. Første gang tror jeg må ha vært i 1987.''

Seriøst?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Nei men jeg har visst sett betlehemsstjerna.

Jeg var 9 år dengang og trodde julaften var dagen jesus ble født på.

Julaftenen var over, jeg våknet i halv femtiden 1.juledag, tittet på gavene mine og tok meg en tur inn på stua. Gikk bort til vinduet og tittet ut, og så betlehemsstjerna. Jeg visste med en gang at det var den jeg så. det var en sånn mangetagget stor stjerne på himmelen. Bak den var det en annen stjerne som dannet sånne ektratagger imellom taggene på den fremste stjerna. Jeg så dybdeforskjellen godt, og det var ingen tvil om at stjerna jeg så var laget av to stjerner, og jeg var ikke i tvil om at det der var betlehemsstjerna. Jeg satt og så på den lenge før jeg gikk og la meg igjen. (Og ble egenlig ganske snurt da ingen ville tro meg da resten av huset begynte å våkne til liv et par timmer senere)

Først da jeg ble eldre fikk jeg vite at det egentlig var 25 desember Jesus ble født, og i voksen alder overhørte jeg en prest fortelle om betlehemsstjerna. Da han fortale at den egentlig ikke var en stjerne men to, en stjerne foran og en stjerne bak,altså en dobbelstjerne, gikk det en iling nedover ryggen min og hårene på armene mine reiste seg. Jeg kjente jeg hadde lyst til å spørre presten hvor han hadde det fra, men torde ikke... Og det angrer jeg litt på.

Og for å ha sagt det så er jeg ikke å regne som noen spesiell religiøs person. Jeg er døpt og konfirmert, ungene er døpt, og jeg er i kirka ved dåp, konfirmasjon, bryllup og begravelse til folk i slekta. Thats it.

Går ikke engang i kirka i jula...

Men det var en merkelig opplevelse iallfall...

Og jeg tror det finnes mer enn vi vet om...

''Først da jeg ble eldre fikk jeg vite at det egentlig var 25 desember Jesus ble født''

Jesus er ikke født 25 desember! Det er egentlig en hedningdag, hvor de tilba solen som snudde... Jesus ble født på høsten, da gjeterne fremdeles var ute på markene!

Så "ditt syn" stemmer ikke med noe hellig, dessverre:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Tror du vi er helt mutters alene i hele universet?

det vil jeg kalle naivt å tro!

Nei, vi er ikke alene;)

I følge Bibelen, så finnes Gud/Jesus, engler og onde ånder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

''Først da jeg ble eldre fikk jeg vite at det egentlig var 25 desember Jesus ble født''

Jesus er ikke født 25 desember! Det er egentlig en hedningdag, hvor de tilba solen som snudde... Jesus ble født på høsten, da gjeterne fremdeles var ute på markene!

Så "ditt syn" stemmer ikke med noe hellig, dessverre:(

Men Bibelen sier ikke den noe annet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletia

Nei, men jeg vet om en dame som mener at hun var med Titanic-ulykken, men ble reddet av en Ufo.

Det er vel unnødvendig å si at dama er ei (for å sitere en annen) toillskjur ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men jeg vet om en dame som mener at hun var med Titanic-ulykken, men ble reddet av en Ufo.

Det er vel unnødvendig å si at dama er ei (for å sitere en annen) toillskjur ;o)

For oss som strøk i trøndersk på skolen, hva betyr det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei men jeg har visst sett betlehemsstjerna.

Jeg var 9 år dengang og trodde julaften var dagen jesus ble født på.

Julaftenen var over, jeg våknet i halv femtiden 1.juledag, tittet på gavene mine og tok meg en tur inn på stua. Gikk bort til vinduet og tittet ut, og så betlehemsstjerna. Jeg visste med en gang at det var den jeg så. det var en sånn mangetagget stor stjerne på himmelen. Bak den var det en annen stjerne som dannet sånne ektratagger imellom taggene på den fremste stjerna. Jeg så dybdeforskjellen godt, og det var ingen tvil om at stjerna jeg så var laget av to stjerner, og jeg var ikke i tvil om at det der var betlehemsstjerna. Jeg satt og så på den lenge før jeg gikk og la meg igjen. (Og ble egenlig ganske snurt da ingen ville tro meg da resten av huset begynte å våkne til liv et par timmer senere)

Først da jeg ble eldre fikk jeg vite at det egentlig var 25 desember Jesus ble født, og i voksen alder overhørte jeg en prest fortelle om betlehemsstjerna. Da han fortale at den egentlig ikke var en stjerne men to, en stjerne foran og en stjerne bak,altså en dobbelstjerne, gikk det en iling nedover ryggen min og hårene på armene mine reiste seg. Jeg kjente jeg hadde lyst til å spørre presten hvor han hadde det fra, men torde ikke... Og det angrer jeg litt på.

Og for å ha sagt det så er jeg ikke å regne som noen spesiell religiøs person. Jeg er døpt og konfirmert, ungene er døpt, og jeg er i kirka ved dåp, konfirmasjon, bryllup og begravelse til folk i slekta. Thats it.

Går ikke engang i kirka i jula...

Men det var en merkelig opplevelse iallfall...

Og jeg tror det finnes mer enn vi vet om...

''Først da jeg ble eldre fikk jeg vite at det egentlig var 25 desember Jesus ble født,''

Jesus ble født midt på sommeren visstnok...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...