Gjest prust 0 0 Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 I dag var minstejenta og jeg en tur på biblioteket, og jeg har hamstret inn for mørke høstkvelder: Camilla Läckberg: Ulykkesfuglen (har lest Predikanten og Tyskerungen fra før) Fred Vargas: Stikk av og bli borte lenge, Varulven og Mannen med de blå sirklene (har lest Neptuns tenner fra før) Takk til dere her som tipset meg om Läckberg og Vargas :-))))) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bookworm 10 914 36 Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Ååå jeg misunner deg som har Läckberg-bøker som du kan lese - jeg må vente helt til februar før det kommer ny... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust 0 0 Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Ååå jeg misunner deg som har Läckberg-bøker som du kan lese - jeg må vente helt til februar før det kommer ny... Begynte på Ulykkesfuglen nå i kveld, og jeg blir helt revet med! De hadde ikke inne Steinhuggeren, så denmå jeg ta seinere. Det blir litt hopping frem og tilbake i tid, men jeg takler det greit - sev om det jo er ideelt å lese dem i riktig rekkefølge! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest me et moi 0 0 Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Begynte på Ulykkesfuglen nå i kveld, og jeg blir helt revet med! De hadde ikke inne Steinhuggeren, så denmå jeg ta seinere. Det blir litt hopping frem og tilbake i tid, men jeg takler det greit - sev om det jo er ideelt å lese dem i riktig rekkefølge! Nå ble jeg nysgjerrig gitt. Har aldri hørt om vedkommende...... *sjekke på mandag* Hvilken sjanger, eller som vi sa før i tiden "genre" tilfhører bøkene? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust 0 0 Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Nå ble jeg nysgjerrig gitt. Har aldri hørt om vedkommende...... *sjekke på mandag* Hvilken sjanger, eller som vi sa før i tiden "genre" tilfhører bøkene? Det er krim - veldig gode bøker ! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.