Gå til innhold

sammenheng mellom bip2 og kognitive problem?


Gjest bipjente28

Anbefalte innlegg

Gjest bipjente28

Jeg er bipolar 2 og sliter også en del med konsentrasjon og hukommelse. jeg kan ha store problemer med å høre på et budskap hvis det er noe som distraherer. Jeg klarer ikke å skille ut det vesentlige fra et budskap fra det uvesentlige.

Jeg føler ikke at jeg er så godt medisinert for tiden. Var lettere en tid jeg var bedre medisinert.

Men er konsentrasjon og oppmerksomhetsproblematikk en del av Bipolar-lidelsen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis man ikke bruker medisin og går fra den episoden til den andre, vil de små grå sakte, men sikkert dø....

Hjernen tåler det ikke.

Så det er smart å ta sine piller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bipjente 28

Det kan være sykdommen, men det kan også være medisinen (Lamictal?)

Går på Litium. Har hatt disse konsentrasjonsproblemene fra jeg begynte på skolen som liten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nils Håvard Dahl, psykiater

Går på Litium. Har hatt disse konsentrasjonsproblemene fra jeg begynte på skolen som liten.

Da er det nok verken BP eller medisinen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...