Hushjelpen 771 0 Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 De unge skuespillerne i Julenatt i blåfjell var på Senkveld i kvel... (akkurat nå faktisk). Ble litt satt ut av hvor selvsikker den gutten var:o) Er han sønnen til noen kjendis? Jeg fikk ikke med meg navnet... Og hun jenta, er hun i familie med Nils Johan Semb tro? Er ikke han fra Horten-området og? Dette betyr egentlig ikke så mye, men jeg bare lurer...) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins 14 565 2 Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Kjenner foreldrene godt så kan avkrefte at han ikke er sønnen til noen kjendiser nei 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 27 424 0 Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Jeg bare zappet forbi Senkveld i går, men fikk litt bakoversveis av den gutten 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan 55 689 1 436 Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Ja, han var selvsikker på en fin måte:-) Men da han kom inn, tenkte jeg at han nok var omtrent på min sønns alder, 12-13 år. Jeg ble litt overrasket over at han var 15 og jenta 14. Kanskje det er lettere å komme gjennom på audition hvis man ser lit ung ut? For da er de "store" når det kommer til instruksjoner osv, men "små" når det kommer til slik det ser ut på filmen? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brulla 169 0 Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Her i huset fikk vi også litt bakoversveis... Litt i overkant. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kjendishungrig 0 0 Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Kjenner foreldrene godt så kan avkrefte at han ikke er sønnen til noen kjendiser nei Avkrefte at han ikke er...? Altså, han _er_ sønn av en kjendis? Hvilken? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan 55 689 1 436 Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Avkrefte at han ikke er...? Altså, han _er_ sønn av en kjendis? Hvilken? *he he* blir fort surr med dobbel nektelse, ja:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins 14 565 2 Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Avkrefte at han ikke er...? Altså, han _er_ sønn av en kjendis? Hvilken? Hehe ja det var klønete skrevet avkrefte at han er.. skulle det stå 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins 14 565 2 Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Ja, han var selvsikker på en fin måte:-) Men da han kom inn, tenkte jeg at han nok var omtrent på min sønns alder, 12-13 år. Jeg ble litt overrasket over at han var 15 og jenta 14. Kanskje det er lettere å komme gjennom på audition hvis man ser lit ung ut? For da er de "store" når det kommer til instruksjoner osv, men "små" når det kommer til slik det ser ut på filmen? Jepp han ser mye yngre ut, noe som er en fordel i en filmbransjen nettopp pga av det du skriver 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.