Gå til innhold

Blåfjellfilmen og Senkveld


Hushjelpen

Anbefalte innlegg

De unge skuespillerne i Julenatt i blåfjell var på Senkveld i kvel... (akkurat nå faktisk).

Ble litt satt ut av hvor selvsikker den gutten var:o)

Er han sønnen til noen kjendis? Jeg fikk ikke med meg navnet...

Og hun jenta, er hun i familie med Nils Johan Semb tro? Er ikke han fra Horten-området og?

Dette betyr egentlig ikke så mye, men jeg bare lurer...:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, han var selvsikker på en fin måte:-)

Men da han kom inn, tenkte jeg at han nok var omtrent på min sønns alder, 12-13 år. Jeg ble litt overrasket over at han var 15 og jenta 14. Kanskje det er lettere å komme gjennom på audition hvis man ser lit ung ut? For da er de "store" når det kommer til instruksjoner osv, men "små" når det kommer til slik det ser ut på filmen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjendishungrig

Kjenner foreldrene godt så kan avkrefte at han ikke er sønnen til noen kjendiser nei :)

Avkrefte at han ikke er...? Altså, han _er_ sønn av en kjendis? Hvilken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Avkrefte at han ikke er...? Altså, han _er_ sønn av en kjendis? Hvilken?

Hehe ja det var klønete skrevet :) avkrefte at han er.. skulle det stå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, han var selvsikker på en fin måte:-)

Men da han kom inn, tenkte jeg at han nok var omtrent på min sønns alder, 12-13 år. Jeg ble litt overrasket over at han var 15 og jenta 14. Kanskje det er lettere å komme gjennom på audition hvis man ser lit ung ut? For da er de "store" når det kommer til instruksjoner osv, men "små" når det kommer til slik det ser ut på filmen?

Jepp han ser mye yngre ut, noe som er en fordel i en filmbransjen nettopp pga av det du skriver :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...