Gå til innhold

hidi -the scorpion


Gjest chilinøtt

Anbefalte innlegg

Gjest chilinøtt

Lurer bare på hvorfor du mener at myndighetene vil narre befolkningen til å ta vaksinen mot svineinfluensa?

Vaksinen kan jo ikke være farlig når den blir anbefalt av myndighetene? Hva skulle staten tjene på det annet enn å få dekket opp utgiftene sine hvis de har bestilt for mange vaksiner?

Jeg tror det er i statens interesse at den oppvoksende slekt og alle oss andre er så friske som mulig. De vil jo IKKE ha flere langvarige eller varige syke her i landet som går sykmeldt eller på trygd.

Så hvis de anbefaler vaksinen fordi de har kjøpt inn for mye og vil ha det dekket opp, så kan den ikke være helsefarlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En litt naiv tankegang kanskje? Du skulle lest noe historikk på medisinprodusentes måte å opptre på opp gjennom årene - at kanskje staten Norge har sitt på det tørre, er mulig - men er den informasjonen staten har fått fra medisinprodusentene nødvendigvis korrekt? Det er tross alt snakk om å tjene penger...

Nå vil jeg bare understreke at dette ikke nødvendigvis er tanker jeg har om svineinfluensavaksinen (jeg skal faktisk ta den selv), men en generell kommentar om at man ikke nødvendigvis skal stole på verken helsemyndigheter og i hvert fall ikke medisinprodusentene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...