Gjest emmel 0 0 Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Registrerer at ingen har kommentert Aris opptreden i kveld. På FB ser jeg mange kommentarer om at han bør beskyttes mot seg selv. Hva tenker dere? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest me et moi 0 0 Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Jeg synes han er en flott fyr, som er gift med ei flott dame. De virker som et lykelig par. Måtte de leve lenge og vel. Jeg synes han klarte seg aldeles utmerket på Skavlan. Og det er min ærlige mening. Synes de har fått ufortjent mye pes. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sjøstjerna 0 0 Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Jeg synes han er blitt et "offentlig mobbeoffer". Alle kan synes noe stygt om han- og kan si det. Jeg forstår godt at han føler seg fanget. Beskyttes mot seg selv, sier du? Ja, egentlig- for å la han slippe få slengt sine egne uttalelser mot seg i ettertid. Reportere spør og han svarer ærlig. Og det blir et sirkus omtrent hver gang. Stakkars mann. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fyrlykt 3 119 0 Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Jeg synes han er en flott fyr, som er gift med ei flott dame. De virker som et lykelig par. Måtte de leve lenge og vel. Jeg synes han klarte seg aldeles utmerket på Skavlan. Og det er min ærlige mening. Synes de har fått ufortjent mye pes. Helt enig med deg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan 55 681 1 429 Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Jeg synes han er blitt et "offentlig mobbeoffer". Alle kan synes noe stygt om han- og kan si det. Jeg forstår godt at han føler seg fanget. Beskyttes mot seg selv, sier du? Ja, egentlig- for å la han slippe få slengt sine egne uttalelser mot seg i ettertid. Reportere spør og han svarer ærlig. Og det blir et sirkus omtrent hver gang. Stakkars mann. Enig med deg. Og skjønner ikke hva galt han gjorde eller sa i går som skulle tilsi at han burde beskyttes mot seg selv. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Colette 8 524 0 Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Jeg synes han er en flott fyr, som er gift med ei flott dame. De virker som et lykelig par. Måtte de leve lenge og vel. Jeg synes han klarte seg aldeles utmerket på Skavlan. Og det er min ærlige mening. Synes de har fått ufortjent mye pes. Kunne ikke vært mer enig med deg. Jeg begynner å bli mektig lei av hetsingen av disse 2 flotte og varme menneskene! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.