Gå til innhold

angående kranspapler

Anbefalte innlegg

Gjest Trenger svar

Jeg er en mann på 20 år, som trenger svar på dette. Da jeg var i 14-årsalderen var det en gang da jeg hadde ereksjon at jeg rev av det festet med forhud som er langs kanten av penishodet. Det fikk sår og det begynte å blå, men etter et par uker var huden OK igjen. Det var bare det at når dette festet var borte, oppdaget jeg over hundre kranspapler, som jeg siden har gått med.

Kunne jeg ha unngått å få kranspapler, hvis jeg hadde unngått å rive bort festet langs kanten av penishodet?

Er det vanlig at gutter gjør det jeg gjorde, eller tar de tida til hjelp og lar festet gi etter av seg selv?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/33823-ang%C3%A5ende-kranspapler/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...