Gjest zumba 0 0 Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Noen som har prøvd Zumba Fitness? Musikken i reklamen fenger, men er treningen like bra? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
double 1 678 0 Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Har ikke peiling jeg da, men et søk på google førte til en tråd om dette på et annet forum: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=426636 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Humatus 333 0 Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Dans og bevegelse er uansett slankende. Du forbrenner kalorier uansett. Det er jo det man gjør med aktivitet, så liker du ikke jogge, trene på helsestudio osv så kansje dette er noe for deg:) Man må nesten finne den formen for trening som passer deg og ikke alle andre. Trening skal jo være gøy for at man skal gidde å utføre det annenhverdag eller hver tredje. Har selv prøvd Zumba og syntes det er en morsom form for trening, vi er 2 stk som trener ilag, og det gjør det litt artigere, dessuten delte vi på å betale for pakken Dette har gitt meg nok energi og treningslyst til at jeg har begynt å svømme og går mere turer, spiser mere sundt. En plass må jo man bare starte. Jeg syntes det er gøy når man først får inn rytmen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.