Gjest kleshjelp mottas med takk 0 0 Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Hvilke klær passe til disse støvlettene? De stopper midt på leggen omtrent, så de er ikke så høye.... http://www.sparkjop.no/Sparkjop/Products/cat_18/PID-350264(SparBase).aspx 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kjoleberta 0 0 Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 De var knalltøffe! Passer godt til tights og hverdagsskjørt/kjoler... eller til langbukser så klart... skal jammen bort og se om min lokale sparkjøpt har dem 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kleshjelp mottas med takk 0 0 Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 De var knalltøffe! Passer godt til tights og hverdagsskjørt/kjoler... eller til langbukser så klart... skal jammen bort og se om min lokale sparkjøpt har dem Åh, takk....var litt usikker på om det var bare jeg som syntes de var fine )) Bør man ha kapri bukse til slike, tror ikke det blir så fint å stappe buka oppi...? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bookworm 10 914 36 Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Hehe, nå foretok jeg nettopp mitt første impulskjøp via nettet:-) De var råtøffe!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.