Gjest Hadde vært greitt å vite 0 0 Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Har noen av dere kjennskap til om svineinfluensaen kan begynne med oppkast, 38 grader feber, lett verk i kroppen og lett hodepine. Også slapp. Datteren vår på 19 har det sånn nå. Har hatt det i snart to døgn. Vi er litt spente da hun er LITT svak(men ikke i risikogruppen)og bor alene, langt unna oss. Men kanskje en vanlig omgangssyke? Vet ikke om det går noe slikt akkurat nå(hun bor på Østlandet)? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melis34 0 0 Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Hei. Influensaen kan begynne med slike ting,ja. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gudi 0 0 Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Her hvor jeg bor på Østlandet er det masse omgangssyke og diare nå. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ikke syk nå 0 0 Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Alle her har også hatt oppkast og diare nå. Tror ikke det er svineinfluensa. Det går omgangsyke på barnehagen så det er der vi ble smittet. Bor i Trondheim og flere vi kjenner har det sånn. Gikk over etter 2-3 dager :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hadde vært greitt å vite 0 0 Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Vet du hvor lang tid det tar før evt.forkjølelse/influensasymptomene kommer? Jeg tenker da mest på luftveiene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hadde vært greitt å vite 0 0 Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Alle her har også hatt oppkast og diare nå. Tror ikke det er svineinfluensa. Det går omgangsyke på barnehagen så det er der vi ble smittet. Bor i Trondheim og flere vi kjenner har det sånn. Gikk over etter 2-3 dager :-) Kan jeg spørre om dere hadde feber? Smerter i kropp og hode? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hadde vært greitt å vite 0 0 Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Hei. Influensaen kan begynne med slike ting,ja. Vet du hvor lang tid det tar før evt forkjølelse/influensasymptomene kommer? Jeg tenker da mest på evt luftveisproblemer. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ikke syk nå 0 0 Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Kan jeg spørre om dere hadde feber? Smerter i kropp og hode? Ikke feber men magesmerter 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.