Gå til innhold

Svineriet igjen


Gjest Hadde vært greitt å vite

Anbefalte innlegg

Gjest Hadde vært greitt å vite

Har noen av dere kjennskap til om svineinfluensaen kan begynne med oppkast, 38 grader feber, lett verk i kroppen og lett hodepine. Også slapp. Datteren vår på 19 har det sånn nå. Har hatt det i snart to døgn. Vi er litt spente da hun er LITT svak(men ikke i risikogruppen)og bor alene, langt unna oss.

Men kanskje en vanlig omgangssyke? Vet ikke om det går noe slikt akkurat nå(hun bor på Østlandet)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ikke syk nå

Alle her har også hatt oppkast og diare nå. Tror ikke det er svineinfluensa. Det går omgangsyke på barnehagen så det er der vi ble smittet. Bor i Trondheim og flere vi kjenner har det sånn. Gikk over etter 2-3 dager :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hadde vært greitt å vite

Vet du hvor lang tid det tar før evt.forkjølelse/influensasymptomene kommer? Jeg tenker da mest på luftveiene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hadde vært greitt å vite

Alle her har også hatt oppkast og diare nå. Tror ikke det er svineinfluensa. Det går omgangsyke på barnehagen så det er der vi ble smittet. Bor i Trondheim og flere vi kjenner har det sånn. Gikk over etter 2-3 dager :-)

Kan jeg spørre om dere hadde feber? Smerter i kropp og hode?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hadde vært greitt å vite

Hei. Influensaen kan begynne med slike ting,ja.

Vet

du hvor lang tid det tar før evt forkjølelse/influensasymptomene kommer? Jeg tenker da mest på evt luftveisproblemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...