Gjest Kan det være? Skrevet 14. november 2009 Skrevet 14. november 2009 Jeg holder på å falle ned i en depresjon tror jeg- det kan jeg ikke tillate meg nå. Kan jeg ta sobril hver dag i to uker, for å holde ut og klare hverdagen? To uker er alt jeg trenger å klare, av ulike grunner. Jeg sliter veldig ofte om høsten og veldig gira når solen kommer (søvnløsgira)- kan det være noe bipolart? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 14. november 2009 Skrevet 14. november 2009 Ja. det kan helt klart være noe bipolart. Det skal være noe svært viktig om det skal forsvare Sobril-løsningen. 0 Siter
Gjest Kan det være? Skrevet 14. november 2009 Skrevet 14. november 2009 Ja. det kan helt klart være noe bipolart. Det skal være noe svært viktig om det skal forsvare Sobril-løsningen. Jeg blir ikke avhengig- har noe liggende fra to år tilbake som jeg ikke har brukt opp. For å klare presset nå- klarer jeg det vil jeg klare meg videre. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.