Gå til innhold

Jeg har lyst å gjøre det slutt....


Gjest han har skuffet meg

Anbefalte innlegg

Gjest han har skuffet meg

I kveld har jeg skikkelig lyst å gjøre det slutt med kjæresten min som jeg har hatt fra i sommer. Jeg vet at jeg ikke skal gjøre det, men bare ignorere han en stund.

Pliiiis hjelp meg å holde dette ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest dobbeltkommunikasjon

Hvorfor ber du om hjelp til å holde ut noe du forteller at du vil avslutte? Fordi typen har skuffa deg i tillegg?

Du har sikkert dine grunner til å ville fortsette, og andre til å avslutte. Gjør opp regnskapet, ta et valg, og stå ved valget ditt. Enten du nå ender opp med å bli eller gå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampyrene

Hvorfor ber du om hjelp til å holde ut noe du forteller at du vil avslutte? Fordi typen har skuffa deg i tillegg?

Du har sikkert dine grunner til å ville fortsette, og andre til å avslutte. Gjør opp regnskapet, ta et valg, og stå ved valget ditt. Enten du nå ender opp med å bli eller gå.

Er jo poppis å sende SMS nå. Forsøk det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...