Gjest han har skuffet meg 0 0 Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 I kveld har jeg skikkelig lyst å gjøre det slutt med kjæresten min som jeg har hatt fra i sommer. Jeg vet at jeg ikke skal gjøre det, men bare ignorere han en stund. Pliiiis hjelp meg å holde dette ut. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dobbeltkommunikasjon 0 0 Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Hvorfor ber du om hjelp til å holde ut noe du forteller at du vil avslutte? Fordi typen har skuffa deg i tillegg? Du har sikkert dine grunner til å ville fortsette, og andre til å avslutte. Gjør opp regnskapet, ta et valg, og stå ved valget ditt. Enten du nå ender opp med å bli eller gå. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampyrene 0 0 Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Hvorfor ber du om hjelp til å holde ut noe du forteller at du vil avslutte? Fordi typen har skuffa deg i tillegg? Du har sikkert dine grunner til å ville fortsette, og andre til å avslutte. Gjør opp regnskapet, ta et valg, og stå ved valget ditt. Enten du nå ender opp med å bli eller gå. Er jo poppis å sende SMS nå. Forsøk det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.